kaw 300 Skrevet 19 Januar, 2016 Rapporter Share Skrevet 19 Januar, 2016 Vurderer å realisere veteran drømmen til våren. Ford Taunus tc2 alternativt tc3. Har generelt lite erfaring med skruing og sveising. Men ståpåviljen er det ikke noe å si på. Så da er tråden egentlig åpen for alt av anbefalinger, tips, og skremsel. Fyr løs Siter Part time detailer at Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bulk Skrevet 30 Januar, 2016 Rapporter Share Skrevet 30 Januar, 2016 Kjøp deg sveiseapparat, tynnplate. Så begynne å utforske sveising av tynnplater. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
605 141 Skrevet 5 Februar, 2016 Rapporter Share Skrevet 5 Februar, 2016 (endret) Dette er vel omtrent hva du tenker på? Min svoger (blivende, på den tiden, tidlig 80-tall) begynte med dette: Og endte opp med dette (etter mye jobb, hvor sveising var innvolvert ja) : Jeg øvelseskjørte mye med denne, og likte den godt, bortsett fra når jeg skulle rygge på trange steder, husker jeg Endret 5 Februar, 2016 av 605 Siter Ford: Før: 5 x Sierra, 4 x Scorpio, 2 x Cougar, 5 x Mondeo Nå: Mondeo 2012 + Ioniq 2019 + Focus 2005 + Cougar 1999 Opel: Før: 3 x Ascona, 1 x Manta -73, 1 x Astra Bertone '2000Annet moro Før: 2 x Berlingo, Suzuki GT380, Honda HR-V, Flipper 510 Nå: Skibsplast 655 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreJJ 63 Skrevet 9 Februar, 2016 Rapporter Share Skrevet 9 Februar, 2016 Må vel like å skifte fôringer også, hvis jeg ikke husker feil. En kompis hadde en taunus som vrikka fælt med rompen. Selv hadde jeg ascona 1/3 antall fôringer.:-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forhandlere Concker 1 251 Skrevet 9 Februar, 2016 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 9 Februar, 2016 Nå har ikke jeg noe spesielt peiling på ford, men uansett veteran bil så er det greit å undersøke hva man får skaffet av deler i forkant. Det er jo mange kule veteran biler, sjeldne japanske godsaker for eksempel, men noen biler er det omtrent umulig å skaffe deler til, som igjen da gir en helt hinsides delepris! Nå er vel taunus såpass "vanlig" bil, ihvertfall en gang i tiden at dele tilgangen kanskje ikke er så ille? Ellers er det rust man spesielt må være på vakt etter når man skal kjøpe en eldre bil.. om du "sparer" f.eks 20,000 på at bilen trenger litt sveising kan det fort vise seg at det blir alt annet en ett enkelt prosjekt.. Kanskje bedre å bruke litt ekstra på kjøpet og spare seg for mye av dritt jobben, eldre ford er vel på lik linje med opel ikke verdens beste biler når det kommer til rustbeskyttelse Siter Biler: '73 VW 1300S '85 Porsche 944 '19 E-tron 55 SS: '00 Audi S6 Quattro Porsche-Boxster '11 Volkswagen Passat '90 Lancia Delta HF Integrale '07 Range Rover Sport Endring av farge på skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.