Gå til innhold

bwa's Audi Q5 2.0 TDI Stronic


bwa

Recommended Posts

Tenkte å gå rett på Swissvax Shield. Men lurer på hvor lenge jeg skal vente siden lakken er helt ny ...?

og om jeg skal bruke Cleaner Fluid eller ikke på første behandling ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selvom bilen er ny, så betyr ikke dette at bilen er strøken. Den har gått igjennom en lang og "hard" reise for lakken din. Jeg garanterer at du finner skitt i lakken når du bruker Cleaner Fluid selvom lakken er ny.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Strøken den der... CF + Shield blir kanon på denne, så bare å komme med mere bilder

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Først, - Velkommen hit på forumet.

Gratulerer med en flott bil.

Det ble et kanonfint resultat det der gitt. :D

Synes du CF'en fjernet noe særlig forurensning fra lakken ?

Med det grunnlaget du har nå er det bare å gjenta shield-behandlingen utover i sesongen.

Kos deg med blank bil i mellomtiden :rolleyes:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pad'en fra CF ble ikke noe skitten, så det var nok ganske ren lakk. Merket at lakken ble litt glattere etter å ha tatt bort CF. Ellers var det jo mere slitsomt å jobbe med CF enn voksen, så jeg er glad jeg slipper neste gang jeg skal ha på voks ....

Jeg la på Autoglym polish og lakkforsegler på fruens Corolla, og men ble nok noe hardere og glattere en Shield. Så det blir morro å se forskjellen om 2 mnd ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

EGP er vel kanskje hardere enn shield, men tipper du beholder en bedre dybde og glans med Shield behandlingen.

Du holder oss vel oppdatert mtp. hvordan du synes holdbarheten er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lekkert dette, Bjørn... Lekker bil med lekker behandling. Regner med du stiller på Hadeland til helgen så vi får sett denne? :D

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...