Gå til innhold

Wolfgang Füzion Concours Wax

Dennis

• Admins

Wolfgang har kommet med en ny voks, med ganske stiv pris sammenlignet med andre vokser fra dem. Noen som skal teste den? ;)

wg-box2.jpgwg-fuzion2.jpg

Wolfgang Füzion Concours Wax is a hand-crafted blend of carnauba wax, German Super Polymers, and proprietary ingredients that yield unequaled shine and protection. Our unique formula fuses the best attributes of carnauba wax and paint sealants to create the ultimate car wax.

Wolfgang Concours Series is a collection of products built around German Super Polymers - the long-lasting, high-bonding, crystalline polymers that give Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant its irresistible gloss. Wolfgang has been at the forefront of synthetic auto enhancement for several years, but with our newest creation, we went back to the drawing board.

Link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til

" Your purchase of Wolfgang Füzion Wax includes one free refill.

Send the empty container to us with a copy of the certificate of authenticity. We will promptly replenish the container and return it to you. "

Da kan man med andre ord kjøpe en boks, flytte voksen over i en annen beholder, sende tilbake å få en ny boks. :)

Noen som blir med å spleise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Spennende type, som kombinerer carnuba og polymer teknologi. Men så vidt jeg har hørt, får man ikke den dype, våte carnuba glansen av voksen.

Tipper Pinnacle eller DP får en fetere voks snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...