Gå til innhold

Finish Kare 1000p Hi Temp Paste - Goodbye Colli ?


My2cents

Recommended Posts

kris1986

Sier bare; hold oss oppdatert ;)

Må si jeg er postivt overrasket over at AG EGP hang på enda! Sort på hvitt at det er like bra, og bedre enn mange andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Den testen stoler jeg ikke på etter at jeg var i kontakt med Dave ang Duragloss og han sa de var borte etter 2 mndr... nå har jeg hatt DG 111 på bilen her i snart 8 mndr (norsk høst/vinter/vår) og den beader/shedder enda vannet, så noe feil har han def gjort med noen av produktene.. men om FK henger lenge/lengst er den åpenlyst knall bra, men noe der som er holdbart som fy henger på i 2-3 mndr stemmer ikke..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986
Den testen stoler jeg ikke på etter at jeg var i kontakt med Dave ang Duragloss og han sa de var borte etter 2 mndr... nå har jeg hatt DG 111 på bilen her i snart 8 mndr (norsk høst/vinter/vår) og den beader/shedder enda vannet, så noe feil har han def gjort med noen av produktene.. men om FK henger lenge/lengst er den åpenlyst knall bra, men noe der som er holdbart som fy henger på i 2-3 mndr stemmer ikke..

Enig der.. MG#21 2.0 gikk jo av fort, og den har vært knallbra hele vinteren hos meg, bedre enn det Jet Seal har vært, men de som henger på henger jo på. Er det jeg tenker på, men ja, som sagt er sjeptisk til de som falt av fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

De produktene som trengte kortest herdetid er vel de som henger lengst tipper jeg, ikke noe negativt det, men for å få det rett må hvert produkt få det de "krever" for å oppnå best holdbarhet..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostrider264
Den testen stoler jeg ikke på etter at jeg var i kontakt med Dave ang Duragloss og han sa de var borte etter 2 mndr... nå har jeg hatt DG 111 på bilen her i snart 8 mndr (norsk høst/vinter/vår) og den beader/shedder enda vannet, så noe feil har han def gjort med noen av produktene.. men om FK henger lenge/lengst er den åpenlyst knall bra, men noe der som er holdbart som fy henger på i 2-3 mndr stemmer ikke..

Ikke meningen å kidnappe denne tråden, men jeg bare må spørre:

Truhaa, hvordan får du åtte måneder ut av denne? Jeg fikk ikke til det med DG 101-105-111, kun litt over 4, men jeg brukte sterk avfetting 2-3 ganger i vinter også. Gjør du noe spes med DG'en din etter vask? Har du på f.eks. DG AW eller lign? Holder du deg unna avfetting? Hva er hemligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee

2x Jetseal som jeg la på Tahoen til gamlingen i oktober beada ikke lenger, men den sheeda noe sykt. Trengte nesten ikke tørke.

Jetseal som jeg la på en Bmw er borte, sikkert fordi den har gått i børsteløsen engang iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa
Ikke meningen å kidnappe denne tråden, men jeg bare må spørre:

Truhaa, hvordan får du åtte måneder ut av denne? Jeg fikk ikke til det med DG 101-105-111, kun litt over 4, men jeg brukte sterk avfetting 2-3 ganger i vinter også. Gjør du noe spes med DG'en din etter vask? Har du på f.eks. DG AW eller lign? Holder du deg unna avfetting? Hva er hemligheten?

Herde, herde, herde.....

bilen stod i garasjen tørt i over 24 timer etter jeg tok den i bruk. bilen her har ikke sett noe QDer etter vask, kun enten såpebelagt og ht vaske eller vasket med feks A1 shampo, Poorboys etc.. har ikke freshet opp lakken på denne på noe som helst måte, hadde jeg benyttet feks Aquawax så kunne jeg ikke sagt det var DG111 som fortsatt beader/shedder vannet her men da antagelig Aquawaxen. Avfetting har jeg ikke trengt å bruke nevneverdig, men mener den ble avfettet noen ganger også... må sjekke loggen på den,,,

En kan uansett ikke fornekte at de som henger på til slutt der er bra saker, sef er de det, men skal en ta en test så liker jeg at det blir tatt hensyn til bla herdetid som mye sealere liker, jeg fikk ikke jetseal 109 til å holde så lenge her hjemme, om jeg gjorde noe feil da vet jeg ikke men den holdt for MEG, ikke på langtnær like lenge som mye annet

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk Jetseal til å holde i ca 5 mnd med bare ett lag, og det fikk ikke sitte mer enn noen minutter før jeg buffet det av bilen. Når det funker så godt for mitt vedkommende, ser jeg ingen grunn til å prøve noe annet før jeg er fri for jetseal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Neste test på kangoon blir def Jetseal109 + ett eller annet..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Nei enten M-Seal eller Jetseal + noe annet... Duragloss igjen, Lahega forbrukerserien, Meguiars DC serien, A1, Scholl voks, Swissvax ettellerannet, Autoglym seriene, turtle wax... kan lage en avstemming ang det når tiden kommer..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • Admins
truhaa

Ja ikke dumt General... den skal jo være holdbar den...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Samme er det med MG21 som DG, får den ikke herde er livet på den kjørt- det er vel det en del folk gjør feil tenker jeg meg. Legger på sealer istedenfor voks i september, oktober, er det fuktig da så blir det dårlig liv på enkelte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...