Gå til innhold

Max Protect Sertifiseringskurs 1-3 April 2016.


Blankbil AS

Recommended Posts

18 timer siden, Belle skrev:

og ikke minst hørt på en jævla engasjert Nistad utover kvelden :)

 

Som eg vil kalle helgens høydepunkt ! :lol::fun:

 

Max Protect Certified Car Care Center

Max Protect Certified Detailer

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Bilpleielog : http://www.detailersclub.no/forums/topic/25261-nistads-bilpleielog/

Instagram : j9stad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

 

Som eg vil kalle helgens høydepunkt ! :lol::fun:

 

Mangla bare Bredal så hadde du hatt en helaftens :D

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, polishduden skrev:

 

 

Mangla bare Bredal så hadde du hatt en helaftens :D

 

haha ! Var vell kanskje nok med den ene helgen i Tønsberg :P 

Max Protect Certified Car Care Center

Max Protect Certified Detailer

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Bilpleielog : http://www.detailersclub.no/forums/topic/25261-nistads-bilpleielog/

Instagram : j9stad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D.Mikalsen
1.7.2016 - 16.22, longbow skrev:

Ka synest folk som har tatt kurset opp dette? Har det verdt kronene? Er litt gira på å hive meg med neste gang evt.

Verdt hver eneste krone. Skulle jeg valgt et kurs om igjen, så reiser jeg til Drammen enda engang og er med på samme greiene. Det er mye inkl. i de kurspengene, opphold, mat, noe drikke, produkter (goodie bag), etc. Skal man drikke like mye som Jørgen ( @9stad ), så må nok du stå for det selv B) Spør om han fikk mye ut av søndagen sin :lol::lol:

Jeg hadde testet ut en del av disse produktene før jeg dro på kurset, tror kunnskapen min fikk den siste prikken over i`en med dette kurset da jeg fikk lære alle små tips og triks. Man får også muligheten til å spørre ut Janis (han som står for produktene) om alt mulig en lurer på, jeg utnyttet dette godt. Det var satt opp en instruktør på hver bil vi jobbet på, noe som var en stor fordel for lærekurven da dette er dyktige folk som har jobbet en del med produktene og kan guide en underveis.

Kan nevne at karene som var med fra Autoglaze er veldig hyggelig og man fikk mulighet til å handle med seg varer til en billig peng, jeg tok med meg litt over 100 kg i produkter. Ikke minst som flere nevner så er det en kjempe sosial helg med hyggelige folk. Syntes det var veldig kjekt å treffe folk som en har pratet med på forumet her, folk man har sett jobber til og sette fjes på navnene :) Det kom også kjente navn fra forumet innom kurset, det var kjekt.

Produktene er kvalitet, jeg bruker ikke annen lakkbeskyttelse idag. Enkelt å jobbe med, gir meget gode resultater og har lang holdbarhet. Per dags dato så er det ingenting som fungerer bedre enn Max Protect for min del.

  • DCN Poeng 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

longbow

Det var jo veldig positive tilbakemeldinger hvertfall !

  • DCN Poeng 1

IGL Kenzo master installer

 

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Sertifisert Polishangel Bilpleier.

 

 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

No er det andre året eg har vert med på dette kurset, og må si gutta på autoglaze har gjort en strålandes jobb begge gangene og ikke minst klarer å organisere så Janis kan være med på kurset er bare heilt topp, da har man all mulighet til å få med seg den aller viktigste informasjonen om Max Protect produkta.

 

Personlig så hadde eg vel lagt MP 1 års tid ca før første kurset og var veldig anspent hver gang eg la produkta, for da satt eg ikke inne med den informasjonen som eg har fått på kurset, at man har faktisk muligheter både til å rette på feil som oppstår under legging og etter legging som fjerne left overs etc. Så etter kurset så føler man seg mye mer klar for å legge Max Protect coating og har den kunnskapen man trenger for å legge produktene.  En annen ting med kurset er at her får man både teste å feile det lærer man mye av.

 

Man får også et veldig bra "nettverk" etter kurset, der man hjelpe til om noen sliter med noe eller usikker på noe så er det alltid gode råd å få :)

 

Ja det sosiale er alltid like kjekt, å treffe nye folk med samme interesse er bare heilt topp, har fortsatt kontakt med nesten alle på kurset enda  :thumbs:

 

Gleder meg allerede til neste kurs, håper det blir snart :)

 

Takk til alle som har bidratt til så fine og bra MP kurs !

  • DCN Poeng 3

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abarthisti

Er det planlagt nytt kurs?
Noen som vet?

Norges råeste Abart 595 Competizione :thumbs:

Abarth 595 Competizione, Scara73 Tuning +++HP - Target ++++HP, KW V3 suspension, ECU Engine tuned, ECU Gear Tuning, DNA Components, Pogea Wheels, Seletron Pedal Booster, Oracle lights, Koshi parts ++++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abarthisti

Blir det mange nok som melder sin interesse, så kanskje i høst [emoji5]️?

Norges råeste Abart 595 Competizione :thumbs:

Abarth 595 Competizione, Scara73 Tuning +++HP - Target ++++HP, KW V3 suspension, ECU Engine tuned, ECU Gear Tuning, DNA Components, Pogea Wheels, Seletron Pedal Booster, Oracle lights, Koshi parts ++++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden
Blir det mange nok som melder sin interesse, så kanskje i høst [emoji5]️?



Det må vi isåfall ha litt åpent og undersøke om passer med Janis bl.a. Ligger en ukes forarbeid i hvert kurs også :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knutmyr
3 timer siden, polishduden skrev:

 


Det må vi isåfall ha litt åpent og undersøke om passer med Janis bl.a. Ligger en ukes forarbeid i hvert kurs også :)

 

Du får avtale med kebab-polish på hjørnet så har de nok tid å hjelpe deg polere biler til kurs :P 

Kjæreng Bilspa

Max Protect Certified Car Care Center, Max Protect Certified Detailer

Nettside                          Facebook

Min logg                          Min E61

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...