Gå til innhold

Da snøen kom, tok framfangeren kvelden - Må ha ny fanger!


Ydsta

Recommended Posts

Da snøen kom, ble det for fristende å leke seg litt, men det endte som det alltid gjør; at man ikke gir seg før noe går galt. <_<

Jeg fikk for bred sladd og endte opp i grøften, og pløyde opp endel mose og jord, som igjen førte til at framfangeren knakk på ett par plasser. Heldigvis sprakk verken grøftelys, hovedlyktene eller grillen, så jeg var egentlig vannvittig heldig som ikke traff en stubbe eller stein!

Jeg finner dessverre ikke noen nettsider som selger orginalfanger til Audi A4 B7 eller tilnermet lik, så det jeg trenger hjelp til er å prøve å finne frem til en nettbutikk eller forhandler som selger til rimelig pris.

Det aller beste som jeg også har drømt lenge om er å få tak i RS4 framfanger og grill (:wub:), så hvis noen kommer over noen som har krasjet, eller som skal selge unna, så tar jeg gledelig imot tips!

 

Ha en ellers velsignet god jul dere! :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ydsta skrev:

Da snøen kom, ble det for fristende å leke seg litt, men det endte som det alltid gjør; at man ikke gir seg før noe går galt. <_<

Jeg fikk for bred sladd og endte opp i grøften, og pløyde opp endel mose og jord, som igjen førte til at framfangeren knakk på ett par plasser. Heldigvis sprakk verken grøftelys, hovedlyktene eller grillen, så jeg var egentlig vannvittig heldig som ikke traff en stubbe eller stein!

Jeg finner dessverre ikke noen nettsider som selger orginalfanger til Audi A4 B7 eller tilnermet lik, så det jeg trenger hjelp til er å prøve å finne frem til en nettbutikk eller forhandler som selger til rimelig pris.

Det aller beste som jeg også har drømt lenge om er å få tak i RS4 framfanger og grill (:wub:), så hvis noen kommer over noen som har krasjet, eller som skal selge unna, så tar jeg gledelig imot tips!

 

Ha en ellers velsignet god jul dere! :thumbup:

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=67407815&searchclickthrough=true&searchQuery=Audi+A4+B7

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=67615001&searchclickthrough=true&searchQuery=Audi+A4+B7

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=56256044&searchclickthrough=true&searchQuery=Audi%20A4%20B7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

RS4 frontfanger blir det kanskje litt vanskelig å få på da RS4 er vel breiere enn vanlig A4 ;)

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19.12.2015 at 16.53, Rotiform skrev:

Jeg har dessverre s-line front, så non s-line blir litt kjipt.. Er ingen som selger s-line grill ute nå ihvertfall, så det må nok bli via nettet eller høgger nå..

 

19.12.2015 at 17.39, _Makki_ skrev:

RS4 frontfanger blir det kanskje litt vanskelig å få på da RS4 er vel breiere enn vanlig A4 ;)

Jeg vet at grillen til RS4 passer rett i s-line grillen, men ikke på non s-line, så dermed antok jeg at også fangeren skulle passe noenlunde?

Den grillen og grillen til grøftelysene er kriminelt sexy! :eek:

Er det noen som kan avkrefte eller bekrefte dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...