Gå til innhold

Tekstilbørste


EspenE

Recommended Posts

Jeg har tatt litt forskjellige tekstiler med denne. 

Generelt sett er jeg veldig fornøyd. På gulvematter/tepper er den veldig fin, da man gjerne vil skrubbe disse skikkelig. For tekstil seter kan den nok føles litt stiv og uhåndterlig. 

Til den prisen ville jeg bare kjøpt. Brukenes er den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, EspenE skrev:

Ok. Ja, jeg har allerede kjøpt den.. så jeg lurte egentlig mest på om setene tåler den stive busten. Virker så kraftig..

Ja, det er nok neppe noe problem. Og skulle det være ett "mykt" stoff gjør du det bare med litt varsomhet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har litt seter å ta av. Caravelle 8 seter. Bikkje og fire unger. Trenger den børsten og en del green clean for å få det rent. Samt rensemaskin. Har virkelig jobbet hardt med den børsten, har to. Ikke vær redd de fleste er for forsiktig. 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme børste selv og renset interiøret til "slengebilen" her i heimen, 02 corolla.

Ene sete var jeg nok litt for hard i børstinga og stoffet ble litt frynsete mens de andre gikk det bra med.

Ta det med ro, så går det nok fint!:)

Endret av Eirik1892
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det loer litt av setene, kan man gå over med en nuppefjerner etterpå! Har prøvd børsten, som skrevet er den kanon på stoffmatter og gulv i bilen. "Tuppene" mykner litt etterhvert. Håndtaket er ergonomisk og størrelsen gjør at du får tatt store områder på no-time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...