Jump to content
Sign in to follow this  
Roomie

Ekstra flaske til Chemical Guys skumkanon?

Recommended Posts

Roomie

Hei, som emnetittelen sier har jeg en CG skumkanon og trenger flere flasker for enklere å kunne bytte produkt. Ideelt sett bør de også ha kork. Har prøvd en del forskjellig, og funnet mye som nesten passer - inkludert flasker fra andre typer skumkanon - men ikke nok til at det fungerer tilfredsstillende. 

Er dette noe som det går an å få kjøpt originalt?

magne

Får sikkert på ebay.

Hvertfall flere som selger slike løse flasker der.

Roomie

Takk for gode tips.

2 timer siden, magne skrev:

Får sikkert på ebay.

Hvertfall flere som selger slike løse flasker der.

Ja, det var min første tanke også. Men har ikke funnet riktig flaske der, bare noen som ligner på de jeg allerede har prøvd, og som ikke passer. CG selger flaskene på sin egen hjemmeside, men synes det er litt drøyt å betale nærmere 200 kroner pluss frakt og antakelig norsk moms... hvis de i det hele tatt sender til Norge :P

1 time siden, Øyvind G skrev:

Bra tips dette, men jeg forstår det som de passer på bilnerdens skumkanon? I så fall er jeg ganske sikker på at de ikke passer SS/CG/Torq sine. Har testa en flaske som ligner veldig på bilnerdens. Men VP kan jo likevel være verdt et forsøk :) 

1 time siden, Griffith skrev:

Scandishine har løse flasker, men tror du må kontakte kundeservice.

Var det jeg mistenkte, derfor posta jeg i SS sin forumavdeling i håp om at noen derfra leser det :)

Edited by Roomie

Scandic Shine / Joakim
12 timer siden, Roomie skrev:

Hei, som emnetittelen sier har jeg en CG skumkanon og trenger flere flasker for enklere å kunne bytte produkt. Ideelt sett bør de også ha kork. Har prøvd en del forskjellig, og funnet mye som nesten passer - inkludert flasker fra andre typer skumkanon - men ikke nok til at det fungerer tilfredsstillende. 

Er dette noe som det går an å få kjøpt originalt?

Dessverre så er det forskjell på gammel og ny type i forhold til passform her. Hvor gammel er din skumkanon?
Forslaget ditt med tanke på å ha en flaske med topp skal jeg se på. Jeg likte ideen, og ser om vi kan få tak i flere av disse flaskene, og da med topp.

• DCN Point 2

Roomie

Takk for rask respons, Joakim!

Litt usikker på det med ny og gammel, for jeg har hatt flere. For øyeblikket har jeg denne:

cg.jpg

Scandic Shine / Joakim

Da har jeg fått sjekket opp litt.
Vi har topper som passer til flasken du har lagt ved bilde på. Dessverre så kan vi ikke på nåværende tidspunkt tilby flasker separat. Dette vil vi se på ved neste bestilling slik at vi kan selge flasker med topp til de som måtte ønske det.

• DCN Point 4

Roomie

Så flott! Da ser vi fram til at disse dukker opp etter hvert. Separat kork til den flaska man allerede har er også en bra ting :thumbup: