Gå til innhold

Full klargjøring for salg (Audi A4 2008 mod)


KentAndersen92

Recommended Posts

KentAndersen92

Hei.. Prøver meg på et innlegg her.

 

Foreldrene mine har planer om å selge bilen sin (2008 mod. Audi A4 stasjonsvogn) og de lurte på i den forbindelse hvor mye det ville koste å få en full "shine" av denne bilen. 

 

Bilen er i daglig bruk og polert en gang i året. Den er også vasket mye i maskin på bensinstasjonen.. Så som dere da sikkert skjønner er det mye swils på denne bilen.. Jeg har også lagt merke til endel hologrammer på panser.. Har ikke sett nøye over hele bilen! 

 

Det de ønsker seg er at utsiden av bilen blir så bra som mulig! Så det vil si fjerning av swirls og hologrammer.. Innvendig mener de at de skal klare selv. De har også et ønske om å få fjernet evt. Steinsprut, har sett fort over og fant ikke mange av de.

 

Bilen holder til like ved Jessheim i Akersuhus. Håper på å få en ca pris her inne (skjønner det kan bli vanskelig uten å ha sett bilen, men de er i vurderingsfasen om de vil gjøre dette her) 

Jeg legger ved noen biler som er tatt fort her.. Men som kan vise litt av tilstanden.

 

BMW 318i

2016 F31N

 

BMW 116i

2010 E87

 

BMW 318i

1998 E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...