fredrik

Kunne tenkt meg ny voks til sort bil, ikke metallic...

Hoi!

Jeg kunne egentlig tenke meg en ny voks før sommeren jeg. Skal hovedsaklig være til min bil, som er svart uten metallic. Noen tips til noen som ikke er så altfor dyre? Rundt 500-600 som maks eller noe? Hvordan er Dodo Juice egentlig? Er jo ganske billig fra carnaubawaxshop.co.uk, og latterlig lav frakt...

Takk for alle svar =) Jeg har ikke fulgt godt nok med det siste halvåret.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax Onyx + flaske med cleaner fluid = bling bling... nærmere 1000 kr da men da kan du vokse bilen i mange år etterpå...

(føler jeg gjentar meg selv hele tiden mht den cleaner fluiden.... he he)

Er det japansk bil så har du Samurai voks også fra Swissvax for japanske biler..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tysk regner jeg med... BMW..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoi!

Jeg kunne egentlig tenke meg en ny voks før sommeren jeg. Skal hovedsaklig være til min bil, som er svart uten metallic. Noen tips til noen som ikke er så altfor dyre? Rundt 500-600 som maks eller noe? Hvordan er Dodo Juice egentlig? Er jo ganske billig fra carnaubawaxshop.co.uk, og latterlig lav frakt...

Takk for alle svar =) Jeg har ikke fulgt godt nok med det siste halvåret.

Hvorfor ikke kjøpe en boks CG5050 fra Scandicshine da ? Den koster vel omlag 600.-

Dette er ihvertfall en knallbra voks som varer og dessuten støtter du de som tør å satse på high end bilpleieprodukter her hjemme i Norge :)

mvh

ståle

Endret av smellycat
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax Onyx + flaske med cleaner fluid = bling bling... nærmere 1000 kr da men da kan du vokse bilen i mange år etterpå...

(føler jeg gjentar meg selv hele tiden mht den cleaner fluiden.... he he)

Er det japansk bil så har du Samurai voks også fra Swissvax for japanske biler..

Høres jo fryyyktelig fristende ut. Hadde vært kult å testet litt SV for en gangs skyld. Waschpudel er ikke nok :P

Tysk regner jeg med...

Finnes ikke noe annet :D

Hvorfor ikke kjøpe en boks CG5050 fra Scandicshine da ? Den koster vel omlag 600.-

Dette er ihvertfall en knallbra voks som varer og dessuten støtter du de som tør å satse på high end bilpleieprodukter her hjemme i Norge :)

mvh

ståle

Hørt gode ting om den før ja. Forøvrig er det helt okei å støtte våre norske entusiaster, men Dodo får man ikke i Norge lengre?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville heller gått for 5050 enn Dodo... Eller Swissvax Blau-Weiss...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aight, ja, da gjør jeg vel det i så fall. ^^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei solgte lite av den tror jeg... mye annet som er like bra og koster det samme, men for all del det er ikke noe dårlig voks.. men hadde noe tatt instegget til Swissvax selv... har ikke blitt skuffet av noe derfra enda..

2-3 lag med den og det er sortere en sortest... ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du vil bruke ca 600 til voks ville jeg gått for Pinnacle Souveran Paste Wax som selges hos Scandic Shine her. Den er rå på svart bil.

Hvis du dobler beløpet ville jeg gått for en Swissvax voks & Cleaner Fluid

Tror ikke du blir skuffet!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er i skien i morra kan du få låne en boks dodo purple haze av meg å prøve den

Hvis du vil ha en vanvittig bra voks har du jo e-zyme også... Koster ikke såååå mye i forhold til mye annet snaxy saker hehe

Jeg kan egentlig ta med:

Ezyme

Purple Haze

Swisswax shield

Liquid Souvran

Så kan du se selv hehe

Endret av Terjeo
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

X2 (Pinnacle altså)

Hvis du vil bruke ca 600 til voks ville jeg gått for Pinnacle Souveran Paste Wax som selges hos Scandic Shine her. Den er rå på svart bil.

Hvis du dobler beløpet ville jeg gått for en Swissvax voks & Cleaner Fluid

Tror ikke du blir skuffet!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvis du er i skien i morra kan du få låne en boks dodo purple haze av meg å prøve den

Hvis du vil ha en vanvittig bra voks har du jo e-zyme også... Koster ikke såååå mye i forhold til mye annet snaxy saker hehe

Jeg kan egentlig ta med:

Ezyme

Purple Haze

Swisswax shield

Liquid Souvran

Så kan du se selv hehe

Bah, så selvfølgelig er jeg på Gjøvik i morgen. Pokker. :P Uansett takk for tilbudet!

Du har i grunn fått deg en fin samling der du, ser det ut til.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper seg. Du får si ifra en gang du er i skien da så tar vi en voksedag :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en plan det! Har ferie fra 25. mai eller noe, jeg, så burde få til noe en gang når det er fint vær. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

victoria conc. eller MG#26 skal man heller ikke se ned på ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive