Gå til innhold

Gummilister - hvilket produkt?


tommy_sn

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Gummifornyer funker det, holder nok ikke like lenge men greit nok... :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard

Smurte listene mine med det i november og har ikke trengt å smøre opp listene siden da og har ikke hatt noe som helst problemer for engangsskyld med fastfrosne dører..

Veldig drøy i bruk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurte listene mine med det i november og har ikke trengt å smøre opp listene siden da og har ikke hatt noe som helst problemer for engangsskyld med fastfrosne dører..

Veldig drøy i bruk...

Hva slags produkt hadde du brukt på listene dine sa du?

Ser ut som jeg må bestille det ja og kaste turtlewax silikon stiften min :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard

Gjør det, du blir ikke skuffet... Gummilistene ser ut som nye etterpå... La den gjerne stå og "trekke" til dagen etter og tørk lett over da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det, du blir ikke skuffet... Gummilistene ser ut som nye etterpå... La den gjerne stå og "trekke" til dagen etter og tørk lett over da...

Er det lett å fjerne hvis man er raus/klumsete og får produktet på lakk eller vinduer ?

mvh

ståle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble kanskje litt klumsete skrevet..

Men er seal fed enkelt å ta bort fra lakk og vinduer ?

Jeg bruker å behandle listene som første punkt etter utvendig vask, og da sauser jeg på og bryr meg lite om jeg søler på lakk og vinduer fordi Meguiars trim detailer, og TW bumper&tyreshine enkelt fjernes med en MF etterpå....før evt voks eller QD.

Jeg jakter seriøst på bedre produkter til lister og til utvendig plast - så dette hørtes spennende ut og om noen har erfaringer så del de gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurte listene mine med det i november og har ikke trengt å smøre opp listene siden da og har ikke hatt noe som helst problemer for engangsskyld med fastfrosne dører..

Veldig drøy i bruk...

X2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...