Gå til innhold

ghostextreme?


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

web adr www.ghostextreme.no

bra/dårlig?

fant noen Rota felger der som frister...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

web adr www.ghostextreme.no

bra/dårlig?

fant noen Rota felger der som frister...

Tenker du service, eller om de faktisk leverer det du betaler for?

Kjenner fler som har bestilt derfra ihvertfall som er veldig fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligg unna.

http://forum.saabturboclub.net/viewtopic.p...tart=30#p167408

Les kjapt gjennom tråden, så ser du ståa.

Arnljoth N1530 15 Jan 2009, 03:03

Da er lysene på god vei fra nederland til Kirkenes, ifølge selger. Må si jeg gleder meg grusomt

Arnljoth N1530 27 Jan 2009, 13:21

Enda ikke fått dem

Maste litt på GhostExtreme her om dagen, og da fikk jeg til svar at lysene hadde kommet til Norge, og han skulle sende dem ganske snart.......

Blæh... Eier IKKE tålmodighet...

Arnljoth N1530 04 Feb 2009, 01:14

Har nettopp fått svar på masinga mi på mail til firmaet.... Lyktene er enda ikke kommet dem i hende.. Sist gang hadde dem fått lysene og skulle straks sende ???? W00t +???

Arnljoth N1530 08 Feb 2009, 00:40

Har prøvd å ringe tre ganger, men får bare beskjed om at telefonen er avslått, og sendt 2-3 mailer.. husker ikke i farten

Arnljoth N1530 11 Feb 2009, 12:51

23 januar:

hei!

varen er sendt til meg, så jeg skal sende den veldig snart til deg

3 februar:

hei!

dem skal være her nå snart

jeg lover og si fra så fort jeg sender dem til deg

dem skal være her nå snart

10 februar:

hei!

så fort jeg vet mere, skal jeg si fra til deg, siste jeg vet, dem er sendt til meg

så dem skal være her nå snart

Arnljoth N1530 11 Mar 2009, 02:40

Eirik skrev:

Fortsatt ingen pakke fra posten ?

Ingen pakke, ingen beskjed fra leverandør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, dette så ikke veldig bra ut, trur jeg hadde holdt meg langt unna disse.

men men, alle kan jo gjøre en feil.

Endret av Tiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan gjøre feil, men da bruker man som regel å prøve å rydde opp i feilen osv. Dere må gjerne handle hos disse, men jeg holder meg langt unna. Lukter MTS -seriøsitet av disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, ikke den erfaringen jeg har ihvertfall. Men han har lager i holmestrand, så er ikke lange veien om du vil hente tingene der og betale når du får dem? går sikkert ann det. Jeg fikk ihvertfall tilbud om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja tenkte tanken om å reise til Holmestrand ja, betaler ikke før det er på lager i allefall

God info her.... takker

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på volk TE37 eller RE30 selv man klarer ikke helt og tanken på og kantkjøre felger til 7000kr stk.. og 28000kr er dyrt, selv om felgene er helsmidde, og veier ingentingen... Derfor er rota og andre kopier en grei løsnning.

http://fakewheels.com/ Mye kopier ute og går, en liten oversikt, om enn noe nedlatende til konseptet.

http://lsdmotorsports.com/Norway.html Butikk med reprensentant i norge.

Selv har jeg 1 god erfaring med www.corsportusa.com og kommer til og handle mere derfra. gjeder bare og være litt fremsynt når en skal handle slitedeler som f.eks bremseklosser. 1 mnd leverings tid inkl skaffetiden deres i mitt ttilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Sjekker innom de der... takk for info, mente Rota skulle være bra saker jeg, i allefall på nivå med OZ felger her..

men ja Volk er greit det også ;) samme med Enkei :) men da er det en annen pris fort...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...