Gå til innhold

Lakkering av viskerarmer


Stoles

Recommended Posts

Skal pusse opp viskerarmene på bilen min etter som disse har begynt å få til dels store brune områder (les: rust), og lurer i den forbindelse på hvordan jeg skal lakke dem. De skal så klart lakkes svarte, men er litt i stuss om jeg skal legge et lag eller to med klarlakk på toppen.

Noen som har gjort det samme på sin bil? Hva gjorde dere i så fall?

Endret av Stoles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

F34Johnny

Jeg personlig ville brukt matt sort eller kansje halvblank. Er redd for sort med glans vil gi reflekser i sol.

Pusser armene på bimmeren min er mattsorte, men så har bilen shadowline dekor slik at det passer godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Gå for matt!

Hvis man lakkerer de blankt, kan du også montere lys i spyledysene, for å fullføre stilen, hvis du skjønner hva jeg mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ferdig lakket og tilbake på bilen.

Brukte sprayboks med svart billakk jeg hadde stående. La et par lag og prøvde å "støve" det siste laget, altså ikke spraye overflaten helt blank for å oppnå mest mulig matt overflate. Ble absolutt brukbart; det overordnede målet var ikke 100% strøken finish, men å få fjernet skjemmende rustflekker.

Tok ingen bilder etter at jeg monterte de og nå fosser regnet ned her, så det får bli med bilder til en annen dag... ;)

Endret av Stoles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Regn? her er det varmt her, sol og greier... ;)

ja rustne viskearmer er ikke pent, greit å gi de et strøk med lakk ja....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...