Gå til innhold
Swissvax / Dag

Påskekampanje 2009

Recommended Posts

Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

Som lovet så kjører vi nå en liten påskekampanje blant DCN's medlemmer:

PÅSKEKAMPANJE 2009

Swissvax Norge tilbyr alle DCN's medlemmer 10 % rabatt på alle ordre fra og med onsdag 8 april til og med tirsdag 14 april. Bruk rabattkode "dcn2009" og skriv inn DCN nicket ditt i kommentar feltet.

Alle som handler for over 1000,- får gratis frakt på bestillingen, om man velger oppkrav så tilkommer oppkravsgebyret på kroner 66,- Alle som handler for over 2000,- får med en flaske Swissvax Car Bath eller Swissvax Cleaner Fluid (250 ml) til en verdi av 289,- på kjøpet. NB; Vi justerer beløpet for frakt før evt. kredit kort belastes. Det må gjøres slik da de fleste av våre kunder ikke er medlemmer her inne.

Dette er en veldig sjelden kampanje i og med at det gis konkret rabatt. Det er noe vi har veldig begrensede muligheter til normalt, men i og med at dette er en veldig aktiv og seriøs klubb, så gjør vi det slik denne gangen.

Kravet for å delta i denne kampanjen er at man må ha vært registrert medlem på DCN fra senest kl 17.30 onsdag 8 april. Dette er en kampanje som gis dagens DCN medlemmer og evt. nye medlemmer etter dette tilbudet postes må vente på neste anledning.

Tilbudet gjelder denne gangen pga av rabatter og frakttilbud kun ved kjøp av produkter direkte fra oss - www.swissvax.no og kun for en ordre. Ordrer som ikke oppfyller kravene over vil ikke bli ekspedert.

Har dere spørsmål så er det bare å sende pm - er som oftest innom hver dag utover.

Håper tilbudet er av interesse og en riktig så god påske til alle sammen her inne :)

Mvh Dag/Swissvax

Endret av Dag/Swissvax

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Hmmm, fri frakt sier du?? Siden jeg skal oppover til området du holder til i, vil det da si at du betaler for driftsutgiftene jeg har da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag
Hmmm, fri frakt sier du?? Siden jeg skal oppover til området du holder til i, vil det da si at du betaler for driftsutgiftene jeg har da? :)

Dette kunne vel komme kun fra en mann :lol: Sorry mac, men du skal få en ordenlig påskeklem... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arne    88
Arne

Hmm.Jeg ble belastet med 100.- i frakt selv om jeg betalte med kort.riktig eller feil,Dag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag
Hmm.Jeg ble belastet med 100.- i frakt selv om jeg betalte med kort.riktig eller feil,Dag?

Itte no problem, justerer beløpet før kortet ditt belastes! Ref. edit over med at dette kun gjelder DCN... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arne    88
Arne

Er ikke noe problem med pengen men kunne være noe dere hadde glemt og legge inn ;)

Kan ta en krukke divine jeg istedet for at du trekker 100.- :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Velvel, skader ikke å høre.. Prøver å komme innom deg på lørdag for å ta en titt på den nye supervoksen "Heavenly" fra Swissvax jeg... Mulig jeg skal ha en selv også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

Hehe, ja den må være sjelden, for den har ikke vi hørt om....

Ellers er du hjertelig velkommen til å titte på en kaffekopp :lol:

Endret av Dag/Swissvax

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Hmm, du sa det på pm her om dagen da :o

:P

Ringer deg hvis jeg får sneket meg unna noen timer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Bra tiltak Dag... vet den er hard å få til og morro at du fikser det for oss her inne :)

Med andre ord folkens, handler dere for 10000,- så tjener dere 1000 kr på det denne påsken, dere regelrett sparer penger isteden for å bruke det... :)

La ut samme tilbudet på BF også.. (copy/paste) byttet bare ut DCN med BF :)

he he

Takker for DCN tilbudet Dag og en riktig:

god påske

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag
La ut samme tilbudet på BF også.. (copy/paste) byttet bare ut DCN med BF :)

:blink: hadde gjort seg det ja Truls...hehe....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Petter    1 399
Petter

La igjen litt mer enn hva jeg egentlig ville hos SS istad, så blir nok ikke noe SV selvom det er tillbud....

Men Dag, har du noen butikk/showroom på Lillehammer( siden det står at du holder til der)?? skal opp dit om 2 uker..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag
La igjen litt mer enn hva jeg egentlig ville hos SS istad, så blir nok ikke noe SV selvom det er tillbud....

Men Dag, har du noen butikk/showroom på Lillehammer( siden det står at du holder til der)?? skal opp dit om 2 uker..

Hehe, det er fort gjort hos Ketil det ja... Du får kaste deg på neste gang :)

Nei, per i dag har vi ikke det. Vi hadde dette når vi startet opp med Swissvax i 2004, men fant fort ut at det betalte seg veldig dårlig... 99,8 % gikk med posten... I dag begynner dette å bli mer aktuelt igjen, ikke fordi vi selger så mye lokalt når man ser på totalen, men mer fordi at veldig mange mennesker begynner å kjenne til Swissvax og mange av disse er innom eller på vei forbi Lillehammer med jevne mellomrom og vil gjerne besøke oss...

Så - om vi finner det rette så kommer det opp et showroom nå i sommer (men ikke innen 2 uker...hehe), men det må ikke koste helt skjorta, samtidig som vi ønsker å ha det noenlunde representativt. Per i dag pakkes varer fra et heller lite represenativt lager... Men om du er i området så slå gjerne på for en kaffe og en hyggelig prat :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

bumpis.. greit å holde tråden framme så lenge kampanjen varer så folk ikke går glipp av det.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
challenger    203
challenger

Hei! Jeg prøvde meg på en bestilling, men ved utfylling av kortopplysninger hos DIBS blir det lagt på ett gebyr på noen-og førti kroner på kjøpesum rundt kr. 1500. Jeg prøvde med både ett VISA og ett Mastercard. Noen idè om hvorfror det blir slik, jeg har aldri sett lignende ved nettbetaling. :mellow:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag
Hei! Jeg prøvde meg på en bestilling, men ved utfylling av kortopplysninger hos DIBS blir det lagt på ett gebyr på noen-og førti kroner på kjøpesum rundt kr. 1500. Jeg prøvde med både ett VISA og ett Mastercard. Noen idè om hvorfror det blir slik, jeg har aldri sett lignende ved nettbetaling. :mellow:

Det skjønner jeg ingenting av? Vi har jo fått inn flere ordre bare det siste døgnet, og ingen av disse har klaget på dette... Det er kun vi som butikk som skal betale gebyr så langt jeg vet - du som kunde skal jo ikke belastes dette.

Jeg får ikke sjekket opp nå da de er stengt, men skal kontakte de førstkommende tirsdag. Om noen blir belastet for gebyr, så tilbakefører vi dette til deres kort!

Mvh Dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

Jeg gjorde akkurat et kjøp for å teste. Jeg gikk inn på min konto og sjekket etterpå og det var kun trukket for hva som ble kjøpt og bekreftet i ordre. Det stemmer at det står gebyr der, men man blir som kunde ikke belastet dette beløpet. Jeg vet ikke hvorfor dette står der, men skal få sjekket opp på tirsdag!

Uansett, dere kan trygt handle - ingen gebyrer tilkommer (skulle bare mangle!) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Byggmaker....

Ja viktig å få med seg denne her... sjelden mulighet til å snyte Dag for noen kr ;)

Noen nyheter finner dere her;

Swissvax nytt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig