Gå til innhold

Hvordan få disse skinn setene ny igjen?


BimmerPower

Recommended Posts

BimmerPower

Hei har en Bmw E46 320d facelift der jeg har byttet til skinn seter, trenger tips til framgangsmåte og produkter for å få dem til å se så god som ny ut igjen! :D
Første bilen min med skinn seter, veldig fornøyd så langt ihvertfall :D 

11994229_10153019250401787_240065413_n_(

11997169_10153019250341787_1687694210_n.

11927401_10153019250271787_421755244_n.t11992663_10153019250201787_1782087628_n.

11998408_10153019250216787_548589487_n.t

Legger ved et bilde av bilen også :) 
11134122_228723360631345_294790867135228

Takker for svar :)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Tøff bil :) Jeg finner ikke søke funksjonen lengre på forumet..Er så mange evner om dette her igrunn.Men her finner du kanskje ut litt http://www.detailersclub.no/forums/topic/24529-tips-til-oppfarging-av-skinnseter/    Finnes også mye om oppfarging av skinnseter på youtube :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BimmerPower

Tøff bil :) Jeg finner ikke søke funksjonen lengre på forumet..Er så mange evner om dette her igrunn.Men her finner du kanskje ut litt http://www.detailersclub.no/forums/topic/24529-tips-til-oppfarging-av-skinnseter/    Finnes også mye om oppfarging av skinnseter på youtube :)

Takk for det, begynner å bli fornøyd iforhold til hvordan den var når eg kjøpte den.
Ja eg må vell farge opp å hele pakken, er det en dyr afære vist jeg lar en person som driver med dette gjøre noe slikt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BimmerPower

Farge og utstyr for ett par tusen så gjør du det selv :) Finnes mange gode guider både på youtube og her.

Ja jo... et par tusen sier du for en engangs tilfelle, er det verdt det da? :P
Eg får sjekke opp litt i priser, ser swisswax selger et slikt rep kitt for 750kr, men så spørs det om det dekker alt utenom farge iforhold til jobben så må utføres :) 

Stikkord her er etter hva jeg har fått med meg: Swisswax ;)

Ja ser det mange som bruker det til den typen jobb, tror kanskje utfordringen blir å finne fargen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Det er altid verdt ett par tusen :) Bruker jo ikke opp alle produktene.Om noen skal gjøre det for deg + farge og utstyr så vil prisen bli minst det samme!

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BimmerPower

Det er altid verdt ett par tusen :) Bruker jo ikke opp alle produktene.Om noen skal gjøre det for deg + farge og utstyr så vil prisen bli minst det samme!

Det e såpass ja, får sjekke opp litt i farge ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk under setet, kanskje du har noe "overskytende" skinn, klipp av en bit og send inn til Swissvax så får du korrekt farge tilbake :)

 

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BimmerPower

Sjekk under setet, kanskje du har noe "overskytende" skinn, klipp av en bit og send inn til Swissvax så får du korrekt farge tilbake :)

 

Jeg var innom Rasmussen bil spa som holder til 5min unna meg idag og fikk pris på 2000kr pr sete, det dekker arbeid (1000kr) og utstyr (1000kr) som må brukes for å utføre jobben, han klippet av en bit fra baksete som han skal sende inn til swissvax ja :D
Fikk beskjed om at det tar ca 1 uke så da må jeg inn med stoff setene igjen :/
Høres det ut som en god plan? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet alternativ er jo denne virksomheten som også er norsk forhandler for "elefantfett" som bla følger med i settene fra Swisswax (dog i større forpakning).

http://www.colourlock.no/

Dette høres også ut som en fin løsning, Rasmussen skulle ihvertfall sende inn en bit å få farge koden :) 
Har du en direkte link til akuratt dette som blir brukt i dette klippet så jeg ser en pris? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...