Gå til innhold
Alien Autospa AS

Nye og bedre VIP Rabattavtale fra Alien.

Recommended Posts

truhaa    1 525
truhaa

Suverent at du klarte å grave litt og fant noen ekstra rabatter til oss, selv om jeg vet det ikke var bare bare Alien :) 

Vi setter STOR pris på det :thumbs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingolf    180
Ingolf

Til nytte både for storkunder og for folk som skal gjøre første storinnkjøpet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
shiznit    81
shiznit

Flott gjort av alien! :)

Ikke like flott av DCN å fjerne kritiske innlegg! Det burde være takhøyde for å ytre en mening uten å bli sensurert. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cheffen    237
cheffen

Hjelper jo oss hobby entusiaster lite. Når dere helt klart verdsetter storhandlerene over oss småhandlere/innkjøpere. 

Enig med shiznit når det gjelder fjerning av innlegg. Synes ikke det sømmer seg å redigere tråder på en slik måte. Jeg siterte RonnyD i går kveld, men posten ble ikke skrevet ferdig. Men i den nye versjonen av forumet lagres tekst som ikke er postet, så da kjører jeg det ut igjen live&direct.

Grunnen til at jeg siterte RonnyD var for å si meg uenig med ham. Jeg synes det er litt trist at forbedrede rabattavtaler skal kritiseres bare fordi det ikke passer vedkommendes handlemønster så godt. Samarbeidspartnerne, i alle fall en del av dem, sliter nok med små marginer på produktene sine, og det er lkke bare-bare å kutte prisene. Jeg synes vi skal glede oss over at Alien og flere andre har utvist vilje til å se hva de kan få til og kommet tilbake til DCN med positive toner! Cred til dem :)

• DCN Poeng 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle    732
Belle

Syns dette var bra og en god måte å løse det på! 

Gjelder rabatten på enkeltprodukter også, som høytrykksspylere? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
e30 tic    595
e30 tic

Flott gjort av alien! :)

Ikke like flott av DCN å fjerne kritiske innlegg! Det burde være takhøyde for å ytre en mening uten å bli sensurert. 

som om det var noe nytt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis    539
Dennis

Var jeg som tok den bort i går kveld, Synes det var veldig kjipt at når Alien Autospa kommer med en bedre rabattavtale så skal det første innlegget i tråden bare være negativt.

Veldig sjeldent vi tar bort innlegg og hadde det innlegget vært skrevet litt annerledes som et forslag og ikke bare vinklet negativt hadde det ikke vært noe problem.

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cheffen    237
cheffen

Jeg synes også det var kjipt at første reaksjon på Alien sitt innlegg var negativt, men jeg synes det ville vært bedre å la det stå og heller la andre forumdeltakere imøtegå det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis    539
Dennis

Ja ser i ettertid at jeg skulle nok latt den stå og var nok litt raskt ute :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ANM    157
ANM

Det er ikke første gang DCN stenger, sletter og redigerer uten å tenke seg om. Greit nok at vi ikke skal være slemme, men det får da være grenser for shiny happy people!

Kanskje på tide å lage rom (avdeling) for litt friere tale og la tråder få leve sitt liv?

Jada! Det er frivillig og ingen menneskerett å være medlem her...

MAGNE!! STENG TRÅDEN!! Den skle ut! (Allerede rapportert det)

Endret av ANM
  • DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pejourdan    435
pejourdan

Har full forståelse for at enkelte innlegg blir fjernet.
Eventuell eder/galle/misytringer/misnøye/klaging osv kan gjerne tas i en egen post i så tilfelle, ihvertfall i dette tilfelle der det er utelukkende en positiv melding fra Johnny om bedre rabatt.
I det siste så føler jeg (min personlige mening), at det har blitt mer og mer klaging og negative tilbakemeldinger i det som i utgangspunktet er gode idéer, gode forslag osv i innlegg.

Takk til @Alien Autospa AS som har ordnet bedre rabattavtale på tross av at det går på hans resultat/bunnlinje! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
dj john    163
dj john

Jeg syns at de som måtte skrive sin mening om rabatt avtalen må få lov til det!?Den rabatten Alien har gitt er jo bra :) men for de som små handler litt hadde de jo kunnet lagt til 2 prosent til slik at de fikk 12 prosent slik at alle ble fornøyd.Men som sagt så er dette å spore av i tråden å skulle jeg ha fornærmet noen her inne så ber jeg så mye om unnskyldning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pejourdan    435
pejourdan

Jeg syns at de som måtte skrive sin mening om rabatt avtalen må få lov til det!?Den rabatten Alien har gitt er jo bra :) men for de som små handler litt hadde de jo kunnet lagt til 2 prosent til slik at de fikk 12 prosent slik at alle ble fornøyd.Men som sagt så er dette å spore av i tråden å skulle jeg ha fornærmet noen her inne så ber jeg så mye om unnskyldning.

None taken ;)
Eneste er jo at det var en egen tråd til den diskusjonen.
Sporet litt av som du sa så da stopper jeg selv :P

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
StianMH    234
StianMH

Syns det er muligheter for friere tale her enn mange andre forum...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Autoglaze / polishduden    2 615
Autoglaze / polishduden

Det er ikke første gang DCN stenger, sletter og redigerer uten å tenke seg om. Greit nok at vi ikke skal være slemme, men det får da være grenser for shiny happy people!

Kanskje på tide å lage rom (avdeling) for litt friere tale og la tråder få leve sitt liv?

Jada! Det er frivillig og ingen menneskerett å være medlem her...

MAGNE!! STENG TRÅDEN!! Den skle ut! (Allerede rapportert det)

Seriøst. Voks opp.

All honnør til Alien som har vridd på rabattkluten.

• DCN Poeng 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØHN    5 295
ØHN

Shiny happy People, med nesegrevet langt ned i valiumglasset, er ikke noe mål på DCN. Kritiske innlegg skal selvfølgelig ikke fjernes kun fordi de er kritiske. Men kritikk passer generelt bedre i enten en egen generell kritisk tråd på det åpne forum, eller under "tilbakemelding" hos de respektive forhandlere. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
shiznit    81
shiznit

Shiny happy People, med nesegrevet langt ned i valiumglasset, er ikke noe mål på DCN. Kritiske innlegg skal selvfølgelig ikke fjernes kun fordi de er kritiske. Men kritikk passer generelt bedre i enten en egen generell kritisk tråd på det åpne forum, eller under "tilbakemelding" hos de respektive forhandlere. :)

Helt enig. Men da stusser jeg på hvorfor tråden, der nettopp dette ble diskutert, er stengt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Autoglaze / polishduden    2 615
Autoglaze / polishduden

Shiny happy People, med nesegrevet langt ned i valiumglasset, er ikke noe mål på DCN. Kritiske innlegg skal selvfølgelig ikke fjernes kun fordi de er kritiske. Men kritikk passer generelt bedre i enten en egen generell kritisk tråd på det åpne forum, eller under "tilbakemelding" hos de respektive forhandlere.

Helt enig. Men da stusser jeg på hvorfor tråden, der nettopp dette ble diskutert, er stengt.

Fordi den ble personifisert, lite konstruktiv og tåpelig tenker jeg. Når man klikker i sosialistisk vinkel fordi et individ uheldigvis har en ekstra gode som en annen ikke har så var det vel like greit. Å være så smålig er bare tåpelig, klubben her har de samme premissene. At enkelte storforbrukere har bedre avtaler er irrelevant!

Det, det handlet om var Ferrari klubben sine 15% hos ss kontra dcn sine 10

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig