Gå til innhold

Overgang til skumkanon


Ken-André

Recommended Posts

Hei!

 

Sitter å skal bestille skumkanon, men trenger å vite hvilken overgang jeg trenger. HTS er en ifra Jula, vet at denne ikke er den beste men den fungerer greit for meg. Men jeg lurer på hvilken overgang jeg da bskal bestille, så tenkte da spørre her om noen med Hamron HTS som bruker skum ?

 

Sender med bilder på en overgang som passer men vet ikke til hvilken maskin den hører til, noen som kjenner den igjen ?

 

DSC_1379.jpg

 

DSC_1382.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke gi deg noe ordentlig svar, men synes det likner mest på en Nilfisk-kobling.

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville spurt på Jula jeg, hva de har av overganger til andre merker. Nilfisk har f.eks egen overgang til Kärcher, og mange andre har overganger til det som heter M22.

Den du har der er i hvertfall ikke Nilfisk sin, bare google på lavor high pressure washer coupling så finner du noen bilder som viser de forskjellige. Lavor er da navnet på disse opprinnelig, mens Hamron er Jula sin rebranding. Ser på aliexpress.com at de har en del om du søker på Lavor :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For god ordens skyld: jeg vet godt at det ikke er en Nilfisk, men synes det er det den likner mest på. I tilfelle TS vil sjanse på å bestille skumkanon med kobling. 

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at jeg leste første post litt fort. Koblingen er til en annen maskin enn den fra Jula. Jeg leste det som om at det var en Hamron-overgang/kobling og at TS ønsket hjelp med å finne ut hvilken kobling til skumkanon som liknet mest og kunne passe hans HT. Derfor visst jeg så godt at det ikke kunne være Nilfisk, ref. forrige posten min B)

Jeg synes fremdeles det likner mest på Nilfisk, men det kan også være Black & Decker.

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...