Gå til innhold

Forsikringsdekket karosseriskade og bilpleie


bXmi

Recommended Posts

15 timer siden, Madas skrev:

Flott. Hold deg langt unna IF. Ting tar så utrolig lang tid der. 

Gikk svært raskt med IF her. 

 

Har i tillegg bare hørt lovord om Østfold Felgteknikk. Fattern fikk reparert 4 m-sport felger der for en stund siden og det ble strøkent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jobben fra ØF ikke ble bra nok må jeg også skylde på If for, da det viste seg at ØF hadde sagt fra til dem at det ikke ville bli helt bra.

For øvrig så har et annet verksted tidligere fikset felg med samme farge og klart å treffe på fargen - i motsetning til ØF.

If har jeg fått nok av, ikke bare tok det mange måneder å få reparasjonen helt ferdig, men det var jeg som måtte ringe takstmann og mase på at han skulle få det fikset.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme erfaring selv. Det verste er vel at en av mine aller beste kompiser jobber hos IF, og sånn imellom oss venner så mener han selv at ting fungerer en del bedre hos andre selskap. 
Bruker Frende nå, og fikk prutet prisen ned rimelig bra iforhold til hva jeg hadde i IF og rett etter det EIKA. 

EDIT: Det som er fint hos Frende er at jeg har en personlig rådgiver, som jeg kan nå døgnet rundt! Knall service. 

Endret av Madas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...