Gå til innhold

Bernhard's bilpleielogg.


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Nei, bare noe jeg bestilte 1 av hver for å se åssen det fungerte :) Men de kan selvsagt bestille til det om du ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • Forhandlere
Bernhard

Var i helgen som var på VACN sitt hovedtreff, og på vei oppover så fikk jeg århundrets fuglebæsj plassert på høyre side av panseret.. Heldigvis så var East så "snill" å gjøre meg oppmersom på dette (akkurat som jeg ikke var det fra før :) ), hvorpå jeg hørte over nesten hele utstillingsplassen: "Øy Bernhard, du har den fugledritten på panseret ditt jo", og jaggu akkurat da han var ferdig med den setningen så pep og ristet det i tlf min også... Fra Sandmo: "Du har fugledritt på panseret ditt"... Hyggelig gjeng å være på tur med gitt.. Men har ikke vasket etter det heller da :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i helgen som var på VACN sitt hovedtreff, og på vei oppover så fikk jeg århundrets fuglebæsj plassert på høyre side av panseret.. Heldigvis så var East så "snill" å gjøre meg oppmersom på dette (akkurat som jeg ikke var det fra før :) ), hvorpå jeg hørte over nesten hele utstillingsplassen: "Øy Bernhard, du har den fugledritten på panseret ditt jo", og jaggu akkurat da han var ferdig med den setningen så pep og ristet det i tlf min også... Fra Sandmo: "Du har fugledritt på panseret ditt"... Hyggelig gjeng å være på tur med gitt.. Men har ikke vasket etter det heller da :thumbs:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja de finner de rette bilen de fuglene gitt.......

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de finner de rette bilen de fuglene gitt.......

Ja, min er full av møkk hver gang jeg drar fra jobb... Begynner å lure på om det er trådstarter som går rundt og legger fra seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard

Da har jeg endelig vasket bilen..

Hjemme idag riktignok.

Sticky Wheel Gel 1/0

Orange Degreaser 1/3

CG Glossworkz i kanon og bøtte.

Miracle Dryer

Bernhard mitt

Clear Seal Detailer

Pneu på dekkene..

Ramlet også ned en steintrapp med en kurv med microfiber uten å ta meg for.. Fortsatt vondt og naboen lo helt frem til jeg fikk tak i en flaske og kastet etter han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg reddet microfiberne faktisk, var derfor jeg ikke tok meg for, men skrapa opp hele høyre legg og kne, samt at det smalt godt i ribbein.. Men ikke noe brukket ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Microfiber reddet og ingenting brukket.... da er jo alt ok da :)

ang. skrubbsår, kan sikkert Sandmo komme med noe Donald-plaster til deg. Samt kærlighet på pinne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...