JGNotland 221 Skrevet 26 Juli, 2015 Rapporter Share Skrevet 26 Juli, 2015 Aii! kjedelig med kranglete lakk! Men du fiksa denne og du! Siter BMW E30 320I BMW E91 320D S&S Nr.1 BMW E91 S&S Nr.2 BMW F11 S&S Nr.3 Opel Vectra Lenke til innlegg Del på andre sider
Nickname 412 Skrevet 26 Juli, 2015 Rapporter Share Skrevet 26 Juli, 2015 Tommelen opp! Cred! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Øyvind G 2 127 Skrevet 29 Juli, 2015 Rapporter Share Skrevet 29 Juli, 2015 Godt jobbet dette. Synd med sporene etter voksingen. Opplever at du unngår spor som dette hvis du buffer nesten med en gang. Gjør deg ferdig panel for panel med å legge voks og tørke av del for del av bilen. Det kan også være en fordel å fukte applikatoren. Fungerer ikke dette heller så hadde jeg vurder å heller brukt Washcoat eller lignende produkt. Siter Oversikt over mine S&S - Min Logg Hvordan komme igang med bilpleie Bilvaskguide - Maskinpoleringsguide Lenke til innlegg Del på andre sider
Audi S8 4 827 Skrevet 15 August, 2015 Rapporter Share Skrevet 15 August, 2015 Kjempe jobb Christer, dinna lakken der såg lite fristende ut å jobbe på, må være kjedlig å ha en slikk lakk på bilen sin, bare man vasker den så er man utsatt for stykke skavanker... Ser IR lampa er kommet på plass Cred! Siter Max Protect Certified Instructor Max Protect Certified Detailer Grindvikas Gnikkebu samlede S&S Følg oss på Facebook Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.