Gå til innhold

Dårlig erfaring med Bilnerden.no?


Neguah

Recommended Posts

Bestilte varer for 1500,- derfra på tirsdag. Onsdag ble de sendt og fredag ankom de et postkontor (samt utlevert) på en HELT annen kant av Norge enn der jeg bor. 

Jeg tok kontakt med Bilnerden, men har ikke hørt noe. Ei heller har de sett eller svart meldingen jeg sendte på Facebook. Mobiltelefonen er avslått. 

Etter hva jeg leste her hadde jeg ingen tro på at dette skulle være en useriøs butikk. Kanskje jeg bare har vært veldig uheldig, men er dette en nettbutikk som ordner opp?

2017 Mazda 6, 2.2D

2013 Jaguar XF 2.2D Sportbrake

2003 Jaguar S-type 3.0 V6

1995 Nissan Maxima 2.0 V6

1991 Ford Scorpio 2.5 D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer

De ordner opp. Ta kontakt med dem per telefon over helgen, så får du sikkert tak i noen der. Du har nok bare vært maks uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindre A A

Slapp helt av, Kristian er dønn seriøs. Sikkert bare vært maks uheldig her. Mulig de har ferieavvikling nå også... Ordner seg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
  • Forhandlere
polishduden

Bilnerden ordner alltid opp :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten ut som du kan ha fått feil sporingsnummer, eller så har posten gjort en kjempe tabbe.

Det er selvsagt mulig jeg har fått feil sporingsnummer. Men jeg har ingen informasjon om at pakken er kommet, så jeg vet ikke helt hva som har skjedd. 

Men da ordner dette seg. Skal forsøke å kontakte Bilnerden gjennom tråden her, så slipper jeg å vente til mandag.

2017 Mazda 6, 2.2D

2013 Jaguar XF 2.2D Sportbrake

2003 Jaguar S-type 3.0 V6

1995 Nissan Maxima 2.0 V6

1991 Ford Scorpio 2.5 D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cheffen

Var borti noe liknende hos Exint/Swisswax tidligere i år. Kjedelig, men shit happens og denne gangen var du den utkårede ;)

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilnerden har super service, så tror ikke du skal bekymre deg noe. Vi er vel midt i ferie perioder, så er sikkert bare litt nedbemannet. Opplevd å få svar på mailer sent på kvelden også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet hos de fleste av leverandørene opplistet på forumet, og min erfaring er at ingen matcher BN når det gjelder rask levering, ryddighet og oppfølging.

Dette ordner seg  ^_^

SAAB 9-3 SC '07 - B207E Hirsch [Showcase]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Aldri opplevd noen avvik fra den butikken :) Bestiller også varer for mange andre i løpet av ett år der(20-40.000kr), og aldri vært noen feil.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv tror jeg dette er et nøye planlagt komplott av Posten med god hjelp fra miljøpartiet.

De prøver å stoppe spredning av "skadelige" kjemikaler :-p


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilnerden ordnet opp, og jeg får tilsendt pakken i dag. Så jeg kommer til å fortsette å handle der. Men liker hjemmesiden til Bilpleiekongen bedre :)

2017 Mazda 6, 2.2D

2013 Jaguar XF 2.2D Sportbrake

2003 Jaguar S-type 3.0 V6

1995 Nissan Maxima 2.0 V6

1991 Ford Scorpio 2.5 D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilnerden ordnet opp, og jeg får tilsendt pakken i dag. Så jeg kommer til å fortsette å handle der. Men liker hjemmesiden til Bilpleiekongen bedre :)

Skal late som jeg ikke så den siste setningen der..

  • DCN Poeng 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal late som jeg ikke så den siste setningen der..

Tolker jeg det slik at Bilnerden kommer foran Bilpleiekongen. både på produkt, service og hjemmeside?

  • DCN Poeng 2

2017 Mazda 6, 2.2D

2013 Jaguar XF 2.2D Sportbrake

2003 Jaguar S-type 3.0 V6

1995 Nissan Maxima 2.0 V6

1991 Ford Scorpio 2.5 D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...