Neguah

Dårlig erfaring med Bilnerden.no?

57 innlegg i emnet

Bestilte varer for 1500,- derfra på tirsdag. Onsdag ble de sendt og fredag ankom de et postkontor (samt utlevert) på en HELT annen kant av Norge enn der jeg bor. 

Jeg tok kontakt med Bilnerden, men har ikke hørt noe. Ei heller har de sett eller svart meldingen jeg sendte på Facebook. Mobiltelefonen er avslått. 

Etter hva jeg leste her hadde jeg ingen tro på at dette skulle være en useriøs butikk. Kanskje jeg bare har vært veldig uheldig, men er dette en nettbutikk som ordner opp?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ordner opp. Ta kontakt med dem per telefon over helgen, så får du sikkert tak i noen der. Du har nok bare vært maks uheldig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp helt av, Kristian er dønn seriøs. Sikkert bare vært maks uheldig her. Mulig de har ferieavvikling nå også... Ordner seg nok.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ingenting å bekymre deg over. Bilnerden rydder alltid opp om det er noe rot. Trolig bare uflaks

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen fare.

Dette ordner de.

Har ikke vært borti mer seriøs nettbutikk enn det Bilnerden er om noe skulle være feil eller har gått galt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilnerden ordner alltid opp :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres nesten ut som du kan ha fått feil sporingsnummer, eller så har posten gjort en kjempe tabbe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres nesten ut som du kan ha fått feil sporingsnummer, eller så har posten gjort en kjempe tabbe.

Det er selvsagt mulig jeg har fått feil sporingsnummer. Men jeg har ingen informasjon om at pakken er kommet, så jeg vet ikke helt hva som har skjedd. 

Men da ordner dette seg. Skal forsøke å kontakte Bilnerden gjennom tråden her, så slipper jeg å vente til mandag.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bedre kundeservice enn på bilnerden skal du leite lenge etter!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var borti noe liknende hos Exint/Swisswax tidligere i år. Kjedelig, men shit happens og denne gangen var du den utkårede ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilnerden har super service, så tror ikke du skal bekymre deg noe. Vi er vel midt i ferie perioder, så er sikkert bare litt nedbemannet. Opplevd å få svar på mailer sent på kvelden også :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har handlet hos de fleste av leverandørene opplistet på forumet, og min erfaring er at ingen matcher BN når det gjelder rask levering, ryddighet og oppfølging.

Dette ordner seg  ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri opplevd noen avvik fra den butikken :) Bestiller også varer for mange andre i løpet av ett år der(20-40.000kr), og aldri vært noen feil.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva de andre har sagt allerede :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv tror jeg dette er et nøye planlagt komplott av Posten med god hjelp fra miljøpartiet.

De prøver å stoppe spredning av "skadelige" kjemikaler :-p

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferieavvikling hos Posten :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilnerden ordnet opp, og jeg får tilsendt pakken i dag. Så jeg kommer til å fortsette å handle der. Men liker hjemmesiden til Bilpleiekongen bedre :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilnerden ordnet opp, og jeg får tilsendt pakken i dag. Så jeg kommer til å fortsette å handle der. Men liker hjemmesiden til Bilpleiekongen bedre :)

Skal late som jeg ikke så den siste setningen der..

3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal late som jeg ikke så den siste setningen der..

Tolker jeg det slik at Bilnerden kommer foran Bilpleiekongen. både på produkt, service og hjemmeside?

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive