Marius Engel

God og billig impregnering til hagemøbelputer.

Vi har kjøpt oss noen beist til hagemøbler, med mye puter.

Jeg fikk prutet med to relativt store spraybokser med impregnering fra møbelbutikken, og de røk til på putene. (Stor hjørnesofa, 6 stoler). Jeg mener en slik sprayboks impregnering koster en del, men den funker meget bra hittil. Lå en vanndam på en pute i 6 timer, og bare helte den av :)

Noen som vet om impregnering til tøy (helst sprayboks), som er billig og god nok til hagemøbelputer?

Endret av Marius Engel
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De grå pumpeflaskene eller hvite aerosol med Orange lokk. Husker ikke hva de heter i farta men er noe vi solgte på magasinet.no når jeg jobba der. Tror kanskje de har det enda. Helt rå sak.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja! Kom akkurat på Fiber Protector nå. Brukte den på semska sko! Helt genial

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Samme merke som jeg har fått fra før, og den virket bra.

4d2d58c52b5f340273c0d84df21e02c9.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er også den samme som pushes av Babyshop for impregnering av bilseter til kidsa.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Good shit den der. Når jeg tok hageputene mine var jeg litt for generøs, endte opp med 6 bokser og puter med lett gummifølelse :P

Bruker den ellers til alt av utetøy til barna og sko, men skulle gjerne funnet et sted som solgte de billig i 10-pak

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er prisen på den dere?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fiberprotector pleier å ligge på 200kr boksen i vanlig butikk, sett det mye der det selges barneklær og hagemøbler.

Grunnen til at jeg trenger mye er at disse barneklærne vaskes av og til, og da vil noe av beskyttelsen bli borte - Til dels løst ved at unga vokser ut av det før det blir et kjempeproblem. Når tida kommer for å ta hageputene på nytt er det også en god del kvadratmeter når alle sidene skal tas for et dusin sitteplasser.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til skallklær bruker jeg noe helt annet, som jeg ikke husker navnet på i farten.

Jeg bruker en sparyimpregnering (pumpeflaske), som sprayes på utsiden av plagg som er fuktige etter vask. Så skal de i trommelen til de er nesten tørre, og lufttørke siste biten. Det var set de anbefalte på Sport1 Outdoor i Bergen, og de pleier å være veldig dyktig på det de driver med.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive