Gå til innhold

Kva reingjering av utstyr etter bilvask trengs?


Loddvar

Recommended Posts

Etterkvart som eg har fått gjennomført nokre vaskar på DCN-måten, har det dukka opp nokre spørsmål om reingjering av utstyret. Både spørsmål om kor naudsynt det er og kor ofte det burde gjerast. Eg vonar at nokon vil ta seg tida til å svare på dei følgjande spørsmåla mine. :)

 

Sprayflasker og pumpekanner

Til no har eg etter kvar einaste bilvask tømt og reingjort Kwazar sprayflaskene og pumpekannene som eg har hatt kjemikal på. Å reingjere spraymekanisma er enkelt og går fort, men å få ut siste rest av såpe frå flaskene synast eg tek lang tid. Derfor er eg nyfiken på om eg har brukt mykje tid på noko som ikkje er naudsynt å gjera. Og kan ein like greitt lagre kjemikala i sprayflaskene og pumpekannene?

 

Det er prat om kjemikal som Prickbort, Surfex HD, Iron X, P21S, GreenClean osb.

 

 

Vaskehanske/-svamp

Å reingjera SV Waschpudel etter kvar bilvask har eg gjort fram til no, men sidan eg berre har éin er det litt kviafullt å setje på vaskemaskina for berre den. Samstundes har eg høyrt at han bør vaskast med noko anna tøy for å minske slitasje i saumane hans, og det er ikkje alltid noko anna tilgjenge tøy å vaske han med før enn eg treng han til bilvask. Er det ein stor fordel å reingjera han i vaskemaskin etter kvar bilvask, eller er det like greit å la ha turke mellom bilvaskane og ta han med i maskina etter til dømes kvar tredje bilvask?

 

Elles har eg òg éin av spesialsvampen frå ND, som eg kan bruke. Korleis reingjerast denne på best måte, òg i vaskemaskina, og i så fall saman med noko anna?

 

 

Turkehandkle og mikrofiberklutar

Som for vaskehanske/-svamp, bør desse reingjerast etter kvar bilvask eller kan dei turke og brukast til fleire bilvask før ei runde i vaskemaskina må til?

 

Her har eg mange av kvar, og det er ikkje noko problem å få ein større vask om eg samlar opp skitentøy.

 

 

Poleringsputer

Eg tek det for gitt at dei reingjerast etter kvar lakkorigering og vokspåføring, men er det naudsynt å reingjera dei i vaskemaskin under arbeidet på ein og same bil?

 

 

Generelt om reingjering i vaskemaskin

Kva kan vaskast saman og kva må vaskast separat i maskina? Kan til dømes SV Waschpudel vaskast saman med turkehandkla, og poleringsputene saman med mikrofiberklutar brukt til å buffe polish?

 

 

 

Eg set òg stor pris på eventuelt andre synspunkt rundt reingjering av utstyr, som eg kanskje ikkje har tenkt på medan eg no skreiv dette.
På førehand takk for alle tilbakemeldingar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker alle poleringsputer jeg bruker til polish/voks og sealers for hånd. Surfex HD og zalo. Etter bruk.

 

Mf'ene jeg bruker til polish/voks og sealers vasker jeg sammen i vaskemaskin på 60 grader med milo. Ingen skyllemidler. Samler opp til storvask.

 

Vaskehansker vasker jeg også for hånd. Skyller godt i varmt vann og Milo. Vaskes etter bruk.

 

Mf som brukes til tørking, vasker jeg for seg selv.Disse også med Milo.  Vil ikke ha voksrester i disse, da de slutter å absorbere vann etterhvert. Har en del av disse, så samler opp til en storvask.

 

Sprayflasker renser jeg sjelden. Har dedikerte flasker til hvert produkt. Har ikke hatt noen problemer med disse.

 

Dette er slik jeg gjør det i alle fall. Funker for meg  :)

Endret av Klev1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Provenzan0

Gjør ogs¨som nevnt over...

 

Pads lar jeg ligge å trekke i varmt vann med surfexhd og zalo en times tid før jeg bruker børste og skyller godt.

 

Kluter på 60 med milo, skyller også beholderen så ikke det er rester etter tøymykner. Noen ganger må dog kluter jeg har brukt til voks på 90 da de fortsatt er fettete etter vask på 60. Så 10 minutters tid i tørkeren på svak varme.

 

Hvis jeg har noen store gode voks pads hender det jeg ofrer en vask eller to på de, ellers blir det bare kasta etter bruk, kjøper bulk istedet for de blir så fettete selv etter grundig vask.

 

Har hatt sterke kjemikalier på billig spray flasker i åresvis på jobben uten at de har blitt noe dårlige av det så tviler på at "forsterka" kwazar flasker tar noe heft av det, har forskjellige flasker som kjemikaliene går oppi for å bli.

 

Tørkehåndkler pleier jeg ikke vaske så ofte, tar de når jeg føler de trenger det bare, de jeg bruker til tørk sammen med QD går selfølgelig oftere. 

 

 

Hvis man bruker å polere/vokse ofte så er det jo smart å kjøpe inn en liten samling med pads og kluter så man kan samle opp litt før man går til med vask syntes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Takk for gode svar alle saman. :)

Og artig å sjå det er fleire på forumet her i frå, Klev1!

 

Eg burde påpeika at kvart kjemikal har kvar si respektive flaske, så det ikkje var derfor eg ville skylle dei etter bruk.
Sjølv om flaskene ikkje skyllast; Er det likevel fordel å dra reint vatn gjennom sprayhovudet, eller er ikkje det heller naudsynt?

 

Ved maskinvask: Hurtigprogram eller tre timarsvask? Høgt eller lågt omdreiingstal på sentrifugeringa?


Som du påpeikar, Marius Engel, er det viktig at det er effektivt å finne fram og rydde bort utstyret! Hjelper veldig godt på å ha flaskene i kasser, slik at alle som trengs til vasken blir med ut på éin tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar alle saman. :)

Og artig å sjå det er fleire på forumet her i frå, Klev1!

 

Eg burde påpeika at kvart kjemikal har kvar si respektive flaske, så det ikkje var derfor eg ville skylle dei etter bruk.

Sjølv om flaskene ikkje skyllast; Er det likevel fordel å dra reint vatn gjennom sprayhovudet, eller er ikkje det heller naudsynt?

 

Ved maskinvask: Hurtigprogram eller tre timarsvask? Høgt eller lågt omdreiingstal på sentrifugeringa?

 

 

Mø får ta det på Vallers.

 

E kjøre setrifuge på 1600 omdreidninga. Men e vaska som sagt padd før hånd.

Programmet e bruka, tek ca ein time.

 

Når det gjeld fleskudn, så har e alder hatt problem mæ spreihuggudn mine, så det drur e kji du treng tenke på.

 

 

Sa da fikk folket ett lite kurs i god dialekt også =)

Endret av Klev1
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dæ va gøtt, so no va dæ ingen sak å førstå. Hehe!
Nei, men då æ den grei. Kjekt mæ alt ein kan gjera fort og lettvint.
 

 

Det er viktig med noko påfyll av språkleg kunnskap i blant òg!
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nautilus

Pleier å stikke foam cannon-slangen ned i et litermål med vann etter å ha brukt den for å blåse ut evt. skum i dysen. All mikrofiber taes med hjem i en IKEA plastboks og vaskes på 60 grader. Vasker alt sammen i en vask. Problemet var at den mørkeblå tørke/buffe MFen farget av så intenst at Miracle Dryeren gikk fra gul til spygrønn. Ikke annet enn kosmetisk, men den er ikke til å kjenne igjen ;)

Tror jeg dropper kjøp av mørkeblå buffefiber og går heller for lyse farger. Blir jo fargeblind av mindre ;)

Bruker Chemical Guys MF-Vask. Helt grei.

Før vask pleier jeg å fylle opp en utstyrsvogn som jeg kjøpte på Biltema. Det er bare to meter til lagringen, men det er greit å ha ting for hånden ute ved bilen. Har også kjøpt to 10L dunker fra Biltema som jeg har tappetuter på for oppblanding av Autofoam+CG W&G, og Surfex 1:20 som det går mye av hos meg :)

Vasker aldri kjemiflaskene. Da tror jeg at jeg aldri hadde blitt ferdig ;) Jeg prøver så godt jeg kan å effektivisere, men ser det at det tar lett 5-6 timer hver gang ink. å kjøre over med CG Blacklight. Vet denne er litt "forhatt" her inne, men den er så enkel å legge at jeg legger den etter hver vask ca. hver annen til tredje uke på ny bil.

Talent is nothing without results.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mistet meg på fleskudn og spreihuggudn, men så leste jeg det høyt for meg selv, og så gav det mening igjen :)

 

Hehe..

Ikke ille. Kanskje vi ikke er så uforståelige som vi tror her på "bondelandet".  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Skal sies at jeg er over snittet interessert i språk, og jeg tok fonetikk og lingvistikk som del av ex.phil. på universitetet. Der var det mye fokus på dialekter og forskjeller mellom disse :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...