Gå til innhold

A4 B5 pakke?


FredrikD91

Recommended Posts

FredrikD91

Har 3 A4er nå å lurte på om noen her inne som har vasket og polert på disse bilene lenge kan sette sammen en solid pakke med produkter som funker på vag lakk.

Alle bilene er av mørk farge og har gått mellom 130.000 - 300.000.

Årsmodell er fra 96-99. Trenger alt fra forvask til voks/sealer.

Har to bøtter med grit Guard og en da poleringsmaskin.

Trenger gjerne noen nye pads og kluter også.

Vil heller få hjelp av noen av ekspertene her inne enn å lete i blinde selv. :) takk på forhånd!

Ønsker også å korrigere/fjerne riper osv så godt som mulig med den maskinen jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva slags maskin har du?

Er mange som har spurt om det same som deg. Har du sett på det?

Dei forskjellige nettbutikkene har og forskjellige pakker.

Kva slags pris tenkte du på? Blir jo fort dyrt når du skal handle høgtrykkspyler, avfettinger, pads, polish, mf, voks osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FredrikD91

Oj, har karcher k5 pro, og en Das9 pro da maskin. Har en del spider pads, oransje gule og starte pader. Har ellers litt surfex, grim reaper og prickbort. Har vel også noe IronX igjen. Nei har ikke lett så mye, for har ikke tatt meg tid, men trenger alt i mellom, pris har ikke så mye å si egentlig, vil bare ha ting som funker da jeg og alle kompisene kjører vag, så er det greit å ha noe som er lett å jobbe med og funker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bruker som oftest scholl produkter og uber pads. Gul, oransje og grønn uber vil sikkert fungere på dei fleste biler. Sammen med scholl s03 og s20. Kanskje s30 i reserve. Clay og voks er greit å ha og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Swissvax Concourso er aldri feil :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...