HHA

"vil Pusse Opp Din Stygge Bil"

Vil pusse opp din stygge bil

LILLESTRØM: Kunne du tenke deg gratis vårpuss av din skitne, falmede og vinterslitne bil?

Er det lenge siden du har vasket og polert bilen din? Har veisaltet fått arbeide fritt med lakken gjennom vinteren og gjort din gamle følgesvenn både matt og litt ripete?

– Da har du kanskje bilen vi er ute etter, sier RB-journalist Brede Høgseth Wardrum. Han skal gjøre litt stas på en av lesernes biler i neste utgave av RBs bilmagasin. Vil du være med i konkurransen om gratis vårpuss må du sende oss noen bilder av bilen, samt en kort begrunnelse for hvorfor vi bør velge nettopp din bil. Vi må også ha korte faktaopplysninger om bilen, samt navn, telefon og adresse på eieren. Bilen må være matt og sliten, men ikke bulkete og rusten.

Ikke reparasjoner

– Vi foretar ikke rustreparasjoner eller oppretting av skader, men er ute etter å vise hva som kan utrettes med en skikkelig profesjonell vårpuss, sier Brede Høgseth Wardrum. Han har tenkt å gi utfordringen videre til et av bilpleiefirmaene på Romerike, som kommer til å gjøre den praktiske jobben. Resultatet vises i neste utgave av Romerikes Blad Bil som kommer onsdag 16. april.

Send til bil@rb.no

Har du forslag til bil som trenger en ansiktsløfning, så send bilder og opplysninger til bil@rb.no, eller sms/mms: RBBIL til 2005

Redaksjonen i Romerikes Blad BIL velger et utvalg av kandidatene som går til en finale, der vinneren som får gratis vårpuss blir kåret ved loddtrekning. Fristen for innsending er mandag 31. mars.

http://www.rb.no/bil/article3432026.ece

Noen her som har en bil med SLITEN lakk og som bor i nærheten? Hadde vært artig om noen fra forumet her faktisk vant, evt noen bekjente av folk her inne. Så kunne vi fått en liten rapport om hvordan resultatet ble. I og med at folk her inne faktisk har peiling ;)

Endret av HHA
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvgjort er velgjort sier nå jeg, men han som vinner får sikkert en bra shinet bil, aner ikke hvem eller hva de har av bilpleie på Romeriket..

Men morro med en slik pleie da, bra reklame for firmaet som får jobben også....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ingen her på forumet som har shabby bil vel;) Kult initativ da, kunne gjerne vært med på noe sånt selv jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er vel ingen her på forumet som har shabby bil vel;) Kult initativ da, kunne gjerne vært med på noe sånt selv jeg.

Det jeg tenkte på også. Derfor skrev jeg at det også kunne være bekjente. hehe. Grunnen til at jeg la det ut her er at det hadde vært artig å sett resultatet fra ekspertøyne. Altså noen med litt peiling her inne. Da får vi jo fort vite hvor god jobb slike firmaer egentlig gjør ;)

Kult at noen drar igang sånt ja. Tipper kunden blir fornøyd ihvertfall! Med tanke på at det skulle være en bil med sliten lakk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm :P

P4171697.jpg

P8183487-1.jpg

Noe å bryne seg på:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den siste der kunne jeg tenkt meg Tandis.....den bør være svenneprøven din mht bilpleie....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive