Gå til innhold

Spørsmål om produkts rekkjefølgje ved bilvask


Loddvar

Recommended Posts

Eg har lese nokon S&S- og vasketrådar på dette forumet, men det er to ting eg framleis ikkje har fått heilt tak i korleis burde gjerast. Om det er at eg ikkje har fått med meg alt som er skrevet eller om det er at eg tenkjer "feil", hadde vore greit å finne ut. Difor vonar eg at nokon kan hjelpe meg å oppklare det eg er usikker på. :)

 

1. spørsmål - Felgrens/Prickbort

Når det gjeld starten på ein bilvask, ser det ut til å gå att at fleire byrjar med felgrens på felgane og Prickbort på panel der det er naudsynt. Kvifor blir ikkje òg Prickbort lagt på felgane fyrst, deretter Surfex HD og så felgrensen til slutt brukt på same måte som ein bilshampoo på felgane for berøringsvask? Eg har jo sett asfaltflekkar på felgar og derfor tenkt at same start på hjula som bilen forøvrig er ein god idé. Eller har felgrensen åleine dei eigenskapane som skal til?

 

2. spørsmål - Berøringsvask med detailerkost utvendig

Stort sett har eg sett at folk har brukt detailerkost saman med anten Surfex HD eller skummet frå skumkanonen på bilen utvendig, til dømes ved drivstoffpåfyllinga og i grillen. Dette har eg då oppfatta at har vorte gjort under forvasken. Her er det mogleg at eg har misforstått når kosten har vorte brukt, men eg tenkjer jo at eg ikkje vil berøre bilen min før forvasken er ferdig med avspylinga til slutt. Dermed må eg spørje om det er greit å bruke detailerkost under forvasken, eller legg de eit nytt lag med kjemikalier, som kosten brukast på, etter at kjemikalia frå forvasken er spyla av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv bruker jeg prickbort og surfex på felger om de er ekstremt møkkete. 
Har jeg på voks prøver jeg å unngå prickbort og surfex. Da holder det med en MILD felgrens. 

 

Jeg ser det er mange som skummer ned hele bilen - spyler av - legger på nytt skum - bruker detailerkost - spyler av.

Hvor pirkete du skal være er helt opp til deg. Jeg personlig gidder ikke å legge et nytt lag med skum bare for å gå over med detailerkost. Eller jo, den dagen jeg får en lamborghini skal jeg vurdere det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ann litt stand på felgene. Er de svartprikkete/nuppete begynner jeg med Prickbort på felg også. Pleier da å spraye på surfex på dekksidene først så Prickborten ikke får trekke inn i gummidekkene som kan bli brune av prickbort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Jeg legger prickbort og surfex på felger. Også inni hjulbuer. Felgrens slenger jeg på før håndvasken og spyler av etter håndvask.

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Detailer kosten er fin å bruke, men eg bruker den etter forvask slik att mest mulig møkk er borte, eg skummer bilen ned for så å gå over bilen med kost rundt vindu rundt lykter etc, det fikk eg et godt bevis på nå for eg glemte rundt ene baklykta på bilen eg polerer nå, og det vart lite pent, da såg eg møkka som ikke var vekk på den siden. om du vil spare skumm så kan man blande  seg ei spary kanne med ønsket produkt for rens/ glid så sprayer du rundt der du vil bruke detailer kosten, det å funker godt :)

 

(detailer kosten bruker eg hver gang eg skal polere en bil, man kan få mikroriper i lakken av kosten på lakken om lakken er sensetiv for det)

Har 2 stk koster en for fin og en for "grov bruk" som motorom etc

Endret av Audi S8

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode, og raske, svar! :D

Det var fint å få stadfesta at måten eg har vaska på ikkje er for overforsiktig og langtekkeleg.

Skal òg hugse på tilleggstipsa dykk kom med. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...