Gå til innhold

Uff... Finn én feil


kermit

Recommended Posts

Eneste feilen jeg finner er denne tråden, å henge ut uskyldig personer på detailersclub.no liker jeg ikke!

 

Henge ut uskyldige personer er vel kanskje litt å ta i...?

Katten er den eneste som blir hengt ut her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henge ut uskyldige personer er vel kanskje litt å ta i...?

Katten er den eneste som blir hengt ut her.

I annonsen finner man jo både navn og telefon nummer til selger, og det blir opp til hver enkelt hvordan mann vil annonsere bilen sin. Detailersclub.no bør ikke være gapestokk for dårlige annonser og bilder fra finn.no.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammut89

Det eneste som har skjedd der er at noen har påpekt at det er en katt på dashbordet. Noe som eieren tydeligvis synes er helt ok. Nothing to see here , carry on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Fadern hadde med katta til naboen over alt i tahoen. Den var med å henta juletre i skauen hehe. Lå på samme måten. Satt tilogmed bak på veiskrapa når vi skrapa veien hjemme :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AppelsinSkall

Veldig fint at man legger ut sånne bilder synes jeg. Gjør det veldig enkelt for allergikere å unngå visse biler (ikke at jeg har råd til Ferrari med eller uten katt, men uansett. Hehe)

Å påstå at det her blir å sette folk i gapestokk synes jeg vel er å dra strikken litt langt.. Ligger fortsatt vid åpent på finn. Blir samme som å legge ut bilde/video fra et eller annet treff med teksten "herregud, så så mye hologrammer!!!". Synes ikke det er noe galt i det :)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir samme som å legge ut bilde/video fra et eller annet treff med teksten "herregud, så så mye hologrammer!!!". Synes ikke det er noe galt i det :)

DCN er gjeldende praksis at vi hever oss over dette, og ønsker mest mulig positivitet rundt hobbyen vi alle er så glade i. Derfor har vi ikke tråder som "finn en feil", "idiot på finn.no", "du gjør det helt feil" osv.

Ser du noen som ikke vet bedre, anbefaler vi at du tar kontakt med vedkommende og viser de veien til lyset, eller galskapen alt etter hvem du spør.

Det gjelder også biler på treff med hologrammer.

Denne tråden stenges da den ikke bidrar positivt i noen retning, og det regner jeg med dere har forståelse for.

  • DCN Poeng 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...