Gå til innhold

Blir jeg nødt til å avlive nabokatten?


Chris-520e39

Recommended Posts

Har noen kattjævler som er her i nabolaget og vandrer på bilene. Mistenker at det er løskatter, da jeg har inntrykk av at det er grusomt mye løskatter her nede i "beltet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Være snill med dyra ja, viktig det..

Irriterende ja, har merker på kangoon etter vinteren så har nok hatt en katt eller to på panseret.. pepper rundt i gårdene da eller kattvekk etc er ikke farlig ovenfor de.. vann funker også som nød alternativt skaffe seg en hund.. ;)

Tråden på bmw forumet gadd jeg ikke lese ...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F34Johnny
Være snill med dyra ja, viktig det..

Irriterende ja, har merker på kangoon etter vinteren så har nok hatt en katt eller to på panseret.. pepper rundt i gårdene da eller kattvekk etc er ikke farlig ovenfor de.. vann funker også som nød alternativt skaffe seg en hund.. ;)

Tråden på bmw forumet gadd jeg ikke lese ...

Å skaffe seg katt selv, kan løse problemet, har ikke hatt kattespor på bilen etter vi fikk katt i hus. :D

Har dårligere erfaring med hund som blir så glad når du stopper i oppkjøselen og hopper opp på bilen for å hilse på før du har fått opp døra. :(

Er enig med truhaa her, man skall være snill med dyra, noen er glad i dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris-520e39

Skal få prøvd med det forkjellige når jeg har tid! Har sterk tro på å helle litt salmiakk i grusen rundt oppkjørselen! I dag stod jeg forøvrig parkert på fellesplassen, selvfølgelig hadde katten bestemt seg for mitt bagasjelokk, jeg gir opp :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris-520e39

Hadde helt klart vært noe! Er kjedelig å måtte dra frem vaskeutstyret på en helt ren bil, bare fordi en katt med dritmøkkete poter har vært å klatret der! Stakars tyskerlakken min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter
Bevegelsessensor i bilen som trigger på katten, og spiller hissige bjeffelyder gjennom en høyttaler?

Hehe... Hva gjør en katt som blir skremt.... Jo den løper/ spoler... Og ja, da har den klørne ute....

Klør er hardere enn lakk--- altså fine riper.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Samt om du glemmer at du har den en tidlig morgen kan de finne deg liggende ved siden av bilen tipper jeg...

Høre på en Zoo butikk hva som gjelder, er sikkert ett eller annet som funker knall da....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt det nei!

Egne katter er det lett å oppdra, men andres katter er det visstnok ikke sosialt akseptert å "oppdra"

Kjipe greier.. glad jeg har katter selv, så tør ingen andre katter sette seg på biler i "deres" område B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan ta med Lacy (Jack Russell Terrier) og slippe henne løs hvis katten er i nærheten, da kommer den neppe tilbake - EVER ! Skal se om jeg kan få festet på film hvordan "pappas lille søte jente" forvandles til noe i nærheten av et monster i det hun ser en katt....

Skikkelig Dr. Jekyll and Mr. Hyde opplegg her i området....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noe katteproblemer hjemme her også så.

Har 2 hokatter, så derfor er det er par vill katter som holder seg rundt her og pisser på alt de er borti, lukter rett og slett piss! hehe.

Hvordan er muligheten for å få avliva disse kattene? Ikke det at der er så vanskelig men om noen skulle bry seg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...