Gå til innhold

Varekupp.no erfaringer?


Arild81

Recommended Posts

Er det noen som har noe erfaring med www.varekupp.no ?

Billige høyttrykksvaskere der. Foma 737 til 1500kr :D

Og en ting til, er det noen som har en sånn Foma 737 som er fornøyd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har noe erfaring med www.varekupp.no ?

Billige høyttrykksvaskere der. Foma 737 til 1500kr :D

Og en ting til, er det noen som har en sånn Foma 737 som er fornøyd? :)

Hei, har en Foma 737 som jeg kjøpte på elprice for 1700,- i fjor vår.

Det er en helt grei vasker til å høytrykkspyle med, men såpe/skumfunksjonen er ikke spesielt bra

(men bra nok til at jeg klarte meg i fjor)

Du får også med en turbo-lanse som kan være grei (men ikke på bil)

Har prøvd flere vaskere i samme segmentet og den står ihvertfall ikke tilbake for noen av disse.

Jeg setter pris på at det ikke finnes noe slags anordning for å rulle slangen på alt mens dette vanligvis er noe ubrukelig ræl på

såpass billige høytrykksvaskere. Eneste jeg har å utsette på den er at den pga av utforming kan stå litt dårlig på skrått underlag.

Men det var drøye fraktpriser på det stedet der, sikker på at ikke elprice eller elkjøp ellerno i nabolaget ditt skal ut med kampanje på slike i år da ? kan lønne seg å ta en telefon eller stikke innom. :)

Endret av smellycat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den 737S med slangetrommel.Styr unna den med trommel,den er bare j....g og bruke,men selve H.T funker fjell.Bortkastede penger for trommelen på en ellers meget god H.T m.a o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Useriøs side spør du meg..

For produkter under 300 kr er det ikke reklamasjonsrett eller angrefrist.

Selvom det ikke er snakk om mye penger, retter de seg ikke etter norsk forbrukerkjøpslov.

Dette kan bety trøbbel med andre varer også. Sikkert gråimport hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Useriøs side spør du meg..

Selvom det ikke er snakk om mye penger, retter de seg ikke etter norsk forbrukerkjøpslov.

Dette kan bety trøbbel med andre varer også. Sikkert gråimport hele greia.

Shait ! - det der er jo ikke lov.

styr unna den siden der......

Med de friske fraktprisene er det temmelig sansynlig at en del av "fraktutgiftene" er med å dekker inn det som ved første

øyekast kan se ut som en god handel. :thumbdown:

Shait ! - det der er jo ikke lov.

styr unna den siden der......

Med de friske fraktprisene er det temmelig sansynlig at en del av "fraktutgiftene" er med å dekker inn det som ved første

øyekast kan se ut som en god handel. :thumbdown:

Hvis du har en slik butikk i næreheten så blir det omtrent samme pris

http://www.elprice.no/hus-hage/hoeytrykkspyler

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Samtidiog er det mye pes om det er noe feil med feks vaskeren og den må sendes til rep hos noen, da er det lettere å trille den inn i butikken og levere den der en å pakke den inn og sende den på posten... frakt er vel også hinnsides da regner jeg med.. nei, Elkjøp, Torshov, Maxbo etc har garantert noe tilbud på vaskere til våren/sommeren..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidiog er det mye pes om det er noe feil med feks vaskeren og den må sendes til rep hos noen, da er det lettere å trille den inn i butikken og levere den der en å pakke den inn og sende den på posten... frakt er vel også hinnsides da regner jeg med.. nei, Elkjøp, Torshov, Maxbo etc har garantert noe tilbud på vaskere til våren/sommeren..

Akkurat når det gjelder reklamasjon så husker jeg at det var noe "mumbo-jumbo" på den Fomaen jeg kjøpte hos elprice...

Mener det sto noe slikt som at den ikke skulle leveres tilbake til butikken, men at man skulle ta kontakt med Foma norge og få guidance derifra mht reklamasjonsforløp.... <_<

- Yeah right, Gestapo ståle møter garantert opp hos elprice med vaskeren.......men den har funka bra i 1 år, så jeg tror ikke det blir et tema heldigvis. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
1990,- hos oss for den vaskeren nå.......

Tror jeg hopper glatt over varekupp.no da.... Virker litt useriøst.

Tror jeg venter litt til nærmere våren, kanskje det blir noe kampanje, vil ikke ha en veldig dyr en siden jeg ikke enda har garasje en gang.

Men håper det vil komme i løpet av sommeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra innom Torshov i Kr.sand eventuelt hvis det blir aktuelt...

Ja for kikke litt rundt.

Da vet du kanskje om terrasse vaskeren til Foma er noe tess?

Er det bortkasta penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Vet ikke, driver med bilpleie, ikke terrassepleie :)

Solgte mye av den ifjor og ingenting negativt tilbake om den ihvertfall, samt at den har forskjellige munnstykker, så den passer på andre typer vaskere også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Terassevasker er bra det, bruker det her på skiffer gulv, på treverk kan det flise litt også.. men går somregel bra, har dog Karcher sin her pdd....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...