Gå til innhold

Oppgradere høyttalere?


Alfaduden

Recommended Posts

Alfaduden

Jeg synes ikke Bose høyttalerene gjør god nok jobb i Sportsvogna... Lurer på å bytte diskanter og mellomtoner fremme til Hertz eller noe annet som anbefales (jeg liker diskant).

Jeg skal samtidig kjøpe en Pioneer AVIC f77 DAB fordi den gamle skjermen med navi fra 2010 rett og slett har gått ut på dato.

http://www.pioneer.eu/no/products/25/111/241/AVIC-F77DAB/page.html

 

Spørsmålet er om jeg skal vente med å bytte høyttalere til jeg ser hvordan det blir med ny spiller, eller om det bare er å kjøre på?

Bakdørene og bassen i bagasjerommet lar jeg være som det er tenkte jeg siden det er lyden fremme jeg er mest eksponert for og bassen til Bose jobber faktisk helt greit.

 

 

"Alfa Romeo is for nice people" -J. Clarkson

 

Magnus Skjølsvik Svendsen


1986 Alfa Romeo 75 QV 2,5 6V Iniezione
2017 Mercedes B250e 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får begynne med å si at jeg ikke er noen lydmann. Men i spideren har jeg byttet ut spilleren med pionerer f77 og hører null forskjell....

F77 er en drøm i forhold til den utdaterte originale. Har du frukttelefon og ikke Android så får du bra integrasjon med spilleren også.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfaduden

Godt. Det blir nok en sånn. Jeg vil gjerne se det forresten. Hiver du ut et bilde eller må jeg true med å komme på besøk? :P

Hva gjør du med funksjonene du mister? Slik som tripdata, status på innstillinger osv?

"Alfa Romeo is for nice people" -J. Clarkson

 

Magnus Skjølsvik Svendsen


1986 Alfa Romeo 75 QV 2,5 6V Iniezione
2017 Mercedes B250e 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å komme en tur til uka om du vil se på.  Tror egentlig ikke man mister no særlig funksjoner, eneste jeg kommer på er at du ikke kan svare telefonen med knappen på rattet.

Trip A og B er jo tilgjengelig på MFD mellom speedo og rpm. Mulig jeg tar feil, men savner ihvertfall ingenting(-:

 

På bildet er skjermen tiltet et hakk ut i bunn for å unngå refleksjoner, men er selvsagt helt flush til vanlig.

Pent gjort og ser bra ut. Funksjonsmeddig er det en annen verden.

 

Godt. Det blir nok en sånn. Jeg vil gjerne se det forresten. Hiver du ut et bilde eller må jeg true med å komme på besøk? :P

Hva gjør du med funksjonene du mister? Slik som tripdata, status på innstillinger osv?

 

post-6576-0-44023500-1433499070_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...