Gå til innhold

BN: Kwazar Week - Inkludert nyheter!


Bilnerden.no

Recommended Posts

cheffen

Puh.. "Heldigvis" ikke noe her jeg _må_ ha :D

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cheffen

Hahaha! Sitter med samme tanken![emoji6]

Mandag kveld er alltid spennnende ;)

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cheffen

6 liter skumkanon er veldig kjekt på vinteren hos selvvask da :)

Ja, du sier noe..

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nautilus

Jeg har kjøpt SYV flasker for en-to uker siden, og deriblant tre 360-versjoner. Har fyllt Iron S på den ene og tror jeg har gjort en supertabbe. Denne har jo en messingdel nederst. Noen som vet om Kwazarene med denne delen tåler Iron S? 

Og beklager på det sterkeste om dette var off-topic :)

Endret av Nautilus

Talent is nothing without results.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overlay

Jeg har kjøpt SYV flasker for en-to uker siden, og deriblant tre 360-versjoner. Har fyllt Iron S på den ene og tror jeg har gjort en supertabbe. Denne har jo en messingdel nederst. Noen som vet om Kwazarene med denne delen tåler Iron S? 

Og beklager på det sterkeste om dette var off-topic :)

Iron X spiste hvertfall opp min så det ble helt svart i flasken. Fungerer fint fortsatt da, mer som vanlig kwazar nå siden mesteparten av loddet er vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonkanon

360 er ikke gode på noen få typer kjemi, deribland metallpartikkelfjernere, felgvasker og prickbort, Der blir røret og kula enten stivt eller får problemer med kula. Den vanlige versjonen har ikke dette problemet med stiv plastrør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonkanon

Hvem av disse flaskene vil tåle å ha korrosol stående permanent? acid eller solvent?

Vanlige standard med plastrør. korrosol er ph noytralt. Så trenger ikke spesiell syrebestandig beholder. Solvent er for produkter med mye løsemidler, kaldavfettinger ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige standard med plastrør. korrosol er ph noytralt. Så trenger ikke spesiell syrebestandig beholder. Solvent er for produkter med mye løsemidler, kaldavfettinger ol.

Takker. Likte å ha på 360 da det ble lettere enn å snurre felgene rundt, men ser at den kula ikke helt er med på leken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Lurer også på det Aero spør om, P21S i Kwazar Venus Super Foamer. Funker det?

 

Skal se om jeg får testet i løpet av helgen og ta en liten mobilvideo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Da fikk jeg laget et par raske videoer med P21S Power Gel i bruk med Kwazar Venus Foamer. 

 

Ren P21S:

 

http://vid1066.photobucket.com/albums/u414/kvingen/VID_20150606_123419_zpsxomgqkoq.mp4

 

P21S utblandet 1:3:

 

http://vid1066.photobucket.com/albums/u414/kvingen/VID_20150606_124431_zpseajvmq4p.mp4

Endret av Bilnerden.no
  • DCN Poeng 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...