Gå til innhold

Svart BMW e90


garrett_T4

Recommended Posts

garrett_T4

Ble ikke helt fornøyd selv nei, eieren ble heldigvis det da:)

På en vanlig bil er ikke swirlsene så vanskelige å fjerne, men her virket det som om de satt sinnsykt dypt.

Verste lakken jeg har vært borti.

Fikk fjernet mesteparten til slutt, men var litt igjen, men det ble ikke prioritert å fjerne de, da eieren måtte ha bilen i kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

15 timer er en grei arbeidsøkt på en bil då :) Kjedelig å jobbe med vanskelig lakk, men en ting er sikkert, i forhold til når du fikk bilen levert er det ihvertfall en enorm forbedring B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra korrigering, ser strøkent ut :)

Men jeg har litt konstruktiv kritikk å komme med, når det gjelder bildene og hvordan du legger de ut.

Det kan fort bli forvirrende når de ligger så stokka som de gjør nå, prøv å legg de etter progresjon.

Ta bilde av de verste områdene på bilen (sånn som du har gjort på de første bildenene, med blitz rett på panelet), og husk de områdene, og ta bilde på helt samme måte etterpå, slik at vi kan virkelig se hvor mye arbeid som har blitt gjort. Utifra det du har lagt ut syns jeg 50/50 bildene er best.

Mvh Tommy og Andrè :)

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garrett_T4
Bra korrigering, ser strøkent ut :)

Men jeg har litt konstruktiv kritikk å komme med, når det gjelder bildene og hvordan du legger de ut.

Det kan fort bli forvirrende når de ligger så stokka som de gjør nå, prøv å legg de etter progresjon.

Ta bilde av de verste områdene på bilen (sånn som du har gjort på de første bildenene, med blitz rett på panelet), og husk de områdene, og ta bilde på helt samme måte etterpå, slik at vi kan virkelig se hvor mye arbeid som har blitt gjort. Utifra det du har lagt ut syns jeg 50/50 bildene er best.

Mvh Tommy og Andrè :)

Gøy med tilbakemeldinger:)

Ang bildene, er helt enig i det dere sier om å ta samme bilde med 50/50 osv, blir mye mere oversiktlig da. ble litt vanskelig denne gangen, da det ikke var bare jeg som tok bilder,

Men skal huske på det til neste gang:)

Bra forbedring det der. Ser ut som det er den sortfargen uten metallic, stemmer det?

:) Ble da litt bedre

Det ser ut som det stemmer ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...