Gå til innhold

Krauss 900W fra Scandicshine


FrodeAa

Recommended Posts

Denne maskinen ligger i handlekorgen på Scandicshine akkurat nå men tenker eg bør bestille litt ekstra puter og sikkert en mindre bakplate med tilhørende puter. Hvilken størrelse puter skal jeg ha til den orginale bakplata?? Og er det 85mm puter eg skal ha til 3" bakplate?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blankbil14

85mm pads til 3" , 145 til original platen. Men som RuZleBiFf skriver, det kan være en ide og legge litt mer penger i maskinen. Jeg står og jobber med en Krauss 900w selv for tiden med den blir snart bytta ut. Den er noe svak og meget u-balansert ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JGNotland

Takk for svar, da tror jeg jammen det blir North Detailing. Men er det PDA-15 eg bør velge og ikkje PDA-21?

Dersom du har ein maskin, er 15 ein bedre allrounder! ;-)

BMW E30 320I

BMW E91 320D

 

S&S Nr.1 BMW E91                                  S&S Nr.2 BMW F11                          S&S Nr.3 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Det står jo at maskinen bruker standard 5/16" gjenger, mao skulle jo alle standard DA-bakplater passe?

 


- Bakplate på 125 mm, gjenger 5/16" (standard DA)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Blir litt feil å skrive at den bruker standard DA-gjenger da, uten å spesifisere at det er en spesialbakplate og at den ikke kan byttes ut med vanlige DA-bakplater...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Blir litt feil å skrive at den bruker standard DA-gjenger da, uten å spesifisere at det er en spesialbakplate og at den ikke kan byttes ut med vanlige DA-bakplater...

 

Enig. Har nå endret dette i beskrivelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få en mindre bakplate til å passe ved hjelp av eit adapter av noko slag? Eg har både CNC fres og 3D printer i boden. 

Lurer på om noen kan prøve å beskrive kva som ikkje passer og kva som må til. Eg kan alltids bestille den lille bakplata eg linket til sammen med maskinen så kan eg sjå kva eg kan få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Har du CNC-fres, sier du? Vil du være bestevennen min? :)

 

Spøk til side, jeg har lett etter noen med CNC-fres for å få laget braketter til lykteprosjektene mine, siden jeg nå har gått over fra aluminium til stål og det tar ti ganger så lang tid å jobbe med...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...