runar_hh

Maskere før bruk av Scholl midler?

Er relativt ny innen detailing, men i min evige søken etter hvordan man best går frem- fikk jeg vite fra gubben på en bilpleiebutikk at man ikke trenger å maskere bilen ved bruk av Scholl polering grunnet fravær av silikon i produktene til Scholl... Han sa jeg skulle kjøre s30 over det meste, krom, vinduer, lakk osv, så slipper jeg til og med å kjøpe inn metallpolish. Oppe i huet mitt blir dette rart, men tenkte jeg skulle høre med dere her inne. Ser jo at de fleste maskerer plastikk og gummi uansett.

På forhånd takk for svar :)

Runar

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være lurt å maskere plastikk og gummi.. Krom er det ikke såå farlig med :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delvis rett i det du skriver, det funker å bruke det på metall, lakk og vindu, men det finnes nok produkter som er bedre egnet til sitt formål men rå plastikk og gummi er lurt å maskere, kan unngå masse ekstra vasking da.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være lurt å maskere plastikk og gummi.. Krom er det ikke såå farlig med :)

Delvis rett i det du skriver, det funker å bruke det på metall, lakk og vindu, men det finnes nok produkter som er bedre egnet til sitt formål men rå plastikk og gummi er lurt å maskere, kan unngå masse ekstra vasking da.

Supert! Takk for svar begge to :)  Sparer jo masse tid når man vet ting  :D God helg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive