Mordor

Ønske om tilbud på kurs for en liten gruppe

Hei

Vi har en gruppe på arbeidet (lokalisert i Vika området – Oslo) som arrangerer diverse events av ymse slag, og det var noen som hadde foreslått et kurs i bilpleie i parkerings kjelleren hos oss, så siden jeg kjente litt til området, så skulle jeg undersøke litt om mulighetene for litt undervisning og kostnadene.

Derfor skulle jeg høre her om det var noen som var friske på å undervise en liten gruppe i DCN bil pleie. Formålet var å gå gjennom en korrekt måte å vaske bilen på, deretter rense lakken med f.eks SW CF-R og så LSP, alt basert på det som kan gjøres for hånd uten maskiner for nybegynnere.

Hvis det passer inn i tidsplanen, så kunne kursus holder demonstrere hva maskiner kan gjøre videre på en løs karosseri del eller lignende.  

Våre tanker var noe i stil med en hel arbeids dag hvor vi satser på samme opplegg 2 ganger samme dag (f.eks omgang 1 for en 3-4 stykker fra 08-11 og omgang 2 for en 3-4 stykker fra 13-16)

Er det noen som kunne tenke seg å komme med et tilbud/overslag på hva de kunne tenke seg for et slikt opplegg i juni eller august?

Skrev denne i Treff og Kurs, men moderator må gjerne flytte den til Jobb ønskes utført hvis den passer bedre der. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en pm til Skydancer. De har flotte lokaler på Lie som er meget egnet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for forslaget :)

Men, i første omgang var interessen fra komiteen, for kurs avholdt hos oss, grunnet at da kunne det gjøres i arbeidstiden, siden folk var i bygget og hvis det var noe jobb relateret som dukket opp, så kunne de bare løpe opp å ordne det. Så kurs på i eksterne lokaler var ikke helt innenfor deres ønske på nåværende tidspunkt. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive