dj john

SCHOLL CONCEPTS L15 900W DUAL ACTION

Må ha meg en ny maskin men tenkte på scholl eller North detailing maskina?Er ca prisforskjell på 1000kr..Noen som kan hjelpe meg å velge?Setter pris på alle svar :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maskinen er vel egentlig dønn lik. Det er bare rebranding av samme maskin. Så det er vel bare å velga frå den butikken, og med Dei produktene du foretrekker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maskinen er vel egentlig dønn lik. Det er bare rebranding av samme maskin. Så det er vel bare å velga frå den butikken, og med Dei produktene du foretrekker.

Ja de ser jo klin like ut  :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er og ein variant. Kestrel Das 6 pro +

207052f990b46806261458ef483bef9d.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å spare 1000kr på og kjøpe en maskin som har fått så mye skryt, er jo ikke noe å lure på vel.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja..enda en som ser klin lik ut..Jo du sier noe..går nok for den hos Bilnerden  :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan si noe om det er stor forskjell i kvalitet/bruk på en North Detailing PDA-15 poleringsmaskin / Scholl Concepts L15 kontra en Rupes LHR 15?

Smeller man på en bakplate å bruker f.eks Scholl S20 Black får vel man vekk de fleste vaskestriper o.l?

Stor prisforskjell.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt begge og det er veldig gode maskiner, du får klart mest for pengene i kina varianten.

Gå for North maskinen og fyll på med menserna polish( fg 300 og ff3000 da treffer du på mer enn 90% av bilene du kommer borti) og uber puter er min anbefaling:-)

Å spare 1000kr på og kjøpe en maskin som har fått så mye skryt, er jo ikke noe å lure på vel.

X2

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste inlegg er veldig mye sant i. Jar hatt samme maskinen selv. Overprising med kjent logo lyser igjennom så det holder i dette tilfellet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive