Rub

AG vinyl and rubber care på plaststøtfanger osv

Hei, noen som har erfaring med AGV&RCare om hvor dette kan brukes?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan fint brukes på dekk sider (Y) Men holder ikke så lenge ;)

Endret av Mykland
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker den til dashbord, utvendig lister i gummi eller plastikk, og for å bevare motordeksler etter vask, bevarer gummi slanger i motoren :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TAkk! Innebærer det også PlastChromelister?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så har jeg bla sett at bilpleiekongen har en video hvor han :) filmstjerna tørker over ledninger etc i motorrommet etter motorvask. Mens i andre filmer fra AG feks bare sprayes dette på for å tørke. Altså minus å tørke over. Noen erfaringer?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det hipps som happs, her har jeg ofte spraya, fordelt og så starta bilen og latt den gå noen minutter for å få varmen til å tørke det opp. Det som da er av rester buffer jeg bare vekk med en mf :)

Er det mye annet du ikke skal ha den på i motorrommet, så kan det med fordel benyttes en applicatorpads eller en mf klut for å legge den på. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AG sin manual for motorvask sier vel at dette sprayes på mens det er vått, og deretter bare skal tørke inn av seg selv.

Har vel forsøkt å unngå de helt store dammene med vann før jeg har sprayet på for å hindre for mye utvanning, og så blir det alltids noen dammer som bruker lenger tid på å tørke og disse har jeg bare blåst bort med luft etterpå.

På andre detaljer skal det buffes av raskt for matt effekt og sitte lenger for blank effekt før det buffes, men da brukes det på tørr overflate.

Spiller ikke så stor rolle om du får glatte slanger i motorn, men lar du det ligge for lenge på gulvmattene har du muligens et problem

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive