Vaulen

Bilpleieutsalg i Stavanger

60 innlegg i emnet

Til alle detailere i stavanger/jæren området. Det er et firma i stavanger som skal begynne å ta inn produkter fra Scandicshine, Jeg har blitt spurt om å komme med råd om hva han burde ta inn i første omgang. Hva er det du savner du kunne kjøpt over disk istedenfor og bestille det på nettet? Jeg tror det er mange detailere i området så håper det kan gå bra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endra topic, så det er lettere å forstå hva som befinner seg i tråden.

Nå er ikke jeg i Stavanger, men om noen åpnet her, ville jeg nok ønska at volumprodukter (såpe, avfetting, felgrens ol) kom over disk, da de er dyre å sende, samt produkter som en fort går tom for og som en ofte trenger mht bilvasken..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prickbort, Surfex, IronX, poleringsmidler og -pads, vaskeutstyr - bøtter, mitts, svamper, børster, felgrens, såpe, voks er jo typiske ting folk gjerne vil kunne kjøpe over disk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prickbort, Surfex, IronX, poleringsmidler og -pads, vaskeutstyr - bøtter, mitts, svamper, børster, felgrens, såpe, voks er jo typiske ting folk gjerne vil kunne kjøpe over disk.

X2

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin liste fra Christer det.

Jeg savner å handle produkter over disk som pr i dag bare er tilgjengelige på nett.

Og gjerne i større kvanta (10l +).

Pt får en jo - stort sett - kun kjøpt tutlevoks, AG og enkelte MG-produkter lokalt.

Endret av Rookie
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AMMO sine produkter 

www.AMMONYC.com

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AMMO er vel i utgangspunktet ikke noe Scandicshine fører (med tanke på at trådstarter spesifikt oppgir Scandic som leverandør)..

Men joda, Larry har flere produkter det kunne vært interessant å prøve :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem selger dette i stavanger?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil ha korrosol/autofoam/surfex og det meste av scholl produkter lokalt.

Gjerne også prickbort i 5L eller 25L

Prickbort får man jo overalt i distriktet. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BG bilrekvisita i Hillevåg har fått inn varer fra Scandic nå. Var nettopp innom men han hadde ikke fått pakket opp alt enda.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komplett Swissvax ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Han var ikke så "hypp" på å ta inn swissvax. De har jo litt swissvax på Porsche senteret

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg  CG Bare Bones .Bruker selv 10-15 liter av denne  i sesongen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komplett Swissvax )

Porsche center i stavanger vil sakte men sikkert nå øke sitt sortiment med Swissvax:-) så det vil være mulig å få tak det man ønsker der etterhvert pluss andre godsaker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Porsche center i stavanger vil sakte men sikkert nå øke sitt sortiment med Swissvax:-) så det vil være mulig å få tak det man ønsker der etterhvert pluss andre godsaker.

Det høres jo helt perfekt ut. Har vært litt dårlig stelt med å kjøpe diverse over disk i Stavanger. Ser ut som det begynner å bli litt bedre nå

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt topp, takk for tilbakemeldingen. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var akkurat innom for å sjekke ut utvalget! Ble imponert at de satser på slikt og synes dermed at jeg skal reklamere litt :)
De solgte alt fra voks til surfex til scholl polish.

Her noen bilder jeg tok i farta :)

IMG_1840.jpg

IMG_1841.jpg

IMG_1842.jpg

Ble ikke noen handling denne gangen, prisene var ikke satt ut og ville ikke mase på priser om alt mulig.. :P
Prisene skulle være fikset til i morgen, så tar heller turen innom igjen, da jeg ikke bor langt unna ;)

Endret av thomasro93
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow. Gode greier. Da skal jeg ta turen innom i morgen. Husk at hvis du er Naf medlem får du 20 % rabatt i butikken. (Tror det var 20%)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer dere å få lurt det inn hos tilsvarende i Bergen også? Christer R er vel litt swissvaxet, og han har et godt ben innenfor der :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow. Gode greier. Da skal jeg ta turen innom i morgen. Husk at hvis du er Naf medlem får du 20 % rabatt i butikken. (Tror det var 20%)

Gjør man det? Hmm, kanskje jeg må bli naf medlem da  :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive