Gå til innhold

Hvilken foam lance, såpe og felgrens?


Jktheman

Recommended Posts

Hei, jeg har en sthil re 163 pluss ht vasker som jeg er kjempe for nøyd med, jeg har noen spm.

 

så vidt jeg har forstått så er det nilfisk kobling på den, hvilken foam lance er anbefalt og hvilken såpe bruker dere?

 

Felgrens : jeg har brukt felg rensen til fero-bet den fuka jævlig bra, samme med wurth sin, men de koster jo ganske mye hvis du skal kjøpe noen liter. Er det noen som har brukt begge deler som vet om andre produkter som er like bra, men som kansje er litt billigere? 5 liter fra wurth koster ca 700 kr.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Felgrenser jeg liker veldig godt er : p21s,korrosol,auto wheel,scholl rim7. Alle er trygge og kan ligge å virke lenge uten noen sjanse for skader såvidt jeg har erfart :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Rim7 og P21s Power gel er de jeg brukt mest av her, funker veldig bra begge to.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bayerische

Hiver meg på her, kan man trygt ta berøringsvask etter et lag med skum (inneholder avfetting etter hva jeg har forstått) jeg tenker da på sommerstid der bilen egentlig er ganske ren men en ønsker bare å få den strøken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her, kan man trygt ta berøringsvask etter et lag med skum (inneholder avfetting etter hva jeg har forstått) jeg tenker da på sommerstid der bilen egentlig er ganske ren men en ønsker bare å få den strøken.

 

Ja, så lenge du spyler av grundig først, og evt. tar en forsiktig fingersjekk på lakken først :)

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...