Gå til innhold

Noen som har tid til å hjelpe meg? (Bor i Oslo)


TomTom

Recommended Posts

Hei!

Lenge siden jeg har fordypet meg i kunnskapen på dette forumet. Men etter forrige erfaring jeg har med polering av bilen min med 'proff' produkter og maskin må jeg innrømme at jeg kom til kort. Brukte da Meguiars #86 med ulike pads (+rotary maskin), men fikk absolutt ikke det resultatet jeg ventet. Tenker da primært på å få fjernet småriper og swirls.

Nå har jeg 'ny' svart bil og håper jeg kan få noen tips til hvordan jeg kan shine opp bilen i påsken (har mer tid da). Bilen er en svart VW Lupo. Håper kanskje at noen her på forumet kunne bistått meg litt en dag et par timer for å sørge for at jeg kommer riktig avgårde. Jeg kan gjerne betale for hjelpen også, men har lyst til å lære dette selv. Hva om jeg får hjelp til å ta panseret feks.?

Det er altså primært valg av pads og bruk av maskin som jeg (tror) jeg har mest behov for hjelp til.

Har pr. i dag bare Meguiars produkter og vil bruke opp disse før jeg går over på noe nytt.

Bruker normalt Nxt Gen Shampoo, Clay, #86 og avslutter med #21.

Hvis noen er interessert tar jeg gjerne mot PM for nærmere avtale/tlf.nr osv.

mvh Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk Ørjan Andreassen (ØrjanA på forumet) som spesialist i Oslo:

http://www.scandicshine.no/index.php?categoryid=21

Priser finner du her:

http://www.scandicshine.no/bilpleie/index.php?categoryid=9

Du får evt. avtale med Ørjan utover dette.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...