Gå til innhold

Ny bil - Trenger solfilm :)


Gremlin

Recommended Posts

Hei,

 

Da var kliss ny bil i hus. Audi A4 avant med s-line rund baut, men vinduene trenger definitivt å tones.

 

Har på tidligere stasjonsvogner hatt film på alle 7 ruter med en lysere tone foran, så har lyst på det nå og, men jeg husker ikke graden av toning jeg hadde foran og bak. Noen som vet hva som ser bra ut?

 

Noen som vet om noen som er flinke til dette i Oslo/Omegn evt noen her som kan ta den jobben?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Samme lurer jeg også på. Vil ikke ha det helt mørkt (3%). Hva anbefales som en mellomting? Snakk om en sort sedan her.

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15% er vel det som er nærmest fabrikksoting, og det som er mest vanlig.
Da slippes 15% av lyset gjennom.
Dette er andre bilen jeg har det på og er veldig fornøyd, ikke for mye og ikke for lite :D
 

Audi A4 Avant 2013 - "Lava Gray"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrederikOslo

Kan personlig anbefale Scandinano i Drammen. Flinke folk og god service. Vi fikk lagt solfilm (20%) på vår Range Rover 2000 modell rett før påske og er veldig fornøyd. Dette måtte gjøres pga barn i baksete. De la fil fra B stolpe og rundt. De er gode på pris også synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Da var kliss ny bil i hus. Audi A4 avant med s-line rund baut, men vinduene trenger definitivt å tones.

 

Har på tidligere stasjonsvogner hatt film på alle 7 ruter med en lysere tone foran, så har lyst på det nå og, men jeg husker ikke graden av toning jeg hadde foran og bak. Noen som vet hva som ser bra ut?

 

Noen som vet om noen som er flinke til dette i Oslo/Omegn evt noen her som kan ta den jobben?

Hei, Har brukt disse på min bil. Flinke folk som leverer topp resultat. 7 års garanti.

http://www.rtbilglass.no/produkter/solfilm/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Kan også anbefale Scandinano. God pris og de gir 10 års garanti på jobb og solfilm.

 

Gikk for 20% på bakrute og sideruter bak og 35% sideruter foran. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, da tar jeg kontakt med Scandino i Drammen!

 

Noen som vet om VACN eller Detailersclub har noe rabatter der?

VACN har ikke rabatter. Men nå syntes jeg at de er så billige fra før, av at de standard 10% ikke er nødvendig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrederikOslo

Jeg sjekket litt rundt andre steder da jeg skulle legge solfilm og fant vel ut at gutta nede i Drammen kom med et hyggelig tilbud. Det er alltid hyggelig å handle hos noen som står på og det gjør gutta der slik jeg ser det. Kommer til å anbefale disse til alle jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Noen som har bilder på eksempler med 15% sot?

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Siden jeg er lat og ikke orker å søke, noen som har tips om gode solfilmerier i Bergensområdet for tiden? Nye sleden har noe lys film fra B-stolpe og bakover, med revner og merker og fjas, så det må av og erstattes med noe penere og mørkere.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeejayTID

Er det billigere å ta soting ila. sommerferien hvis man svipper over til Sverige? 

 

 

Noen som har tips om noen i Nord-Sverige?

Endret av DeejayTID

Saab 95 2.2 TiD Vector Sedan Enhanced by Hirsch Performance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er lat og ikke orker å søke, noen som har tips om gode solfilmerier i Bergensområdet for tiden? Nye sleden har noe lys film fra B-stolpe og bakover, med revner og merker og fjas, så det må av og erstattes med noe penere og mørkere.

 

Jeg brukte Riis Bilglass avd. Minde for å legge 20% film på min nye Octavia stv. november 2014. Fra B-stolpe og bakover. Veldig bra resultat og han som la filmen hadde lang erfaring i følge seg selv. Så de får min anbefaling. Prisen var rett i overkant av 5000,-.

Endret av Farzn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrederikOslo

Når det gjelder pris så  ble det noe ekstra for min del pga jeg måtte ta toget tilbake og så ned igjen for henting av bil men de kjørte/hentet meg på Drammen Stasjon og det synes jeg var meget god service. På min store SUV fra B stolpe og rundt skulle de ha kr 4400 om jeg ikke husker feil og det er en fin pris. Filmen skal tross alt holde i 10 år eller hva de lover. Uansett jeg er sikker Riis Bilglass er også flinke gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...