Gå til innhold

Bøtte med grit guard fra Biltema


kimar

Recommended Posts

Hei jeg er ny på forumet og driver nå på og handle inn vaskeutstyr til bilen.

Og jeg ble sjokkert hvor dyre bøttene med grit guard er.

Men heldig vis så har Biltema fått dette nå som tilbehør til 12 liter bøtta di har.

De kaller det Smussavskiller og den koster 19.90kr og bøtta 24.90kr og lokk 9.90kr.

Jeg synes at bøtta og grit guarden virker solid etter va jeg er vant med men da er jeg jo nybegynner på dette.Va synes dere?

 

http://www.biltema.no/no/Hjem/Rengjoring-og-vask/Utstyr/Plastbotte-2000032907/

 

http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Vask-og-Rengjoring/Borste-og-svamp/Smussavskiller-2000035993/

post-9862-0-91133100-1428929327_thumb.jp

post-9862-0-80362700-1428929388_thumb.jp

post-9862-0-82020000-1428929412_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker nok helt utmerket, spesielt til prisen :) Poenget er jo bare at den skal hindre smuss i å virvle opp i vannet når man skyller vaskehansken. Kunne gjerne hatt større volum, kanskje, men det er nok ikke det største problemet. Takk for tipset btw!

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

einarhelge

Har bøtten selv, funker til bruk hjemme.

Men om vinteren må jeg fylle bøtten hjemme før jeg reiser til vaskehall, da er skrulokket på grit guard-bøtta til 369kr nødvendig.

Biltema sin er ikke skrulokk på, desverre.

Endret av einarhelge

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

                                                                         S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

                                                                         S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

                                                                         S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

                    

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bayerische

Har bøtten selv, funker til bruk hjemme.

Men om vinteren må jeg fylle bøtten hjemme før jeg reiser til vaskehall, da er skrulokket på vaskebøtta til 369kr nødvendig. Det har ikke Biltema desverre

 

Du får med lokk til 10kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal legge til at Denne smussavskilleren er helt ny hos Biltema og det er nok ikke alle av butikkene som

har den enda. På Biltema Arendal så hadde de den på lageret men hadde ikke kommet ut i butikken enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Bilxtra Haugesund kostet 1 grit gruard bøtte med rist og lokk kr469!!!

Jeg ville ha 2 bøtter, da ville det blitt kr 938..... For 2 bøtter.....hallo?!?!?

Da handle jeg 2 bøtter med smussavskiller på Biltema Haugesund. Totalt kr 90

Endret av Viking78
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CooperWorks

Ville du stolt på at det lokket holder 12 liter vaskevann på riktig side når bøtten velter i bagasjerommet? :P

Stoler ikke på Swissvax bøtten min lenger. Den veltet og et par liter rant ut.... Men bedre med et par liter enn "alle" literne renner ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Stoler ikke på Swissvax bøtten min lenger. Den veltet og et par liter rant ut.... Men bedre med et par liter enn "alle" literne renner ut

Min lekker den og

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

einarhelge

Lokket er ikke brukbart til kjøring med såpevann, funker bare for oppbevaring av ting du ikke ønsker støv på [emoji4]post-9157-1428941771,79_thumb.jpg

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

                                                                         S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

                                                                         S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

                                                                         S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

                    

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Synes det er drøyt at en bøtte til nesten 500 kr skal lekke, eller har jeg bare altfor store forventninger?

De skal visstnok være tette. Men da må jeg skru den i fillebiter tror jeg

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Stoler ikke på Swissvax bøtten min lenger. Den veltet og et par liter rant ut.... Men bedre med et par liter enn "alle" literne renner ut 

 

Har du sjekket at det ikke er skader på O-ringen (pakningen som sitter på lokket) eventuelt om den ligger riktig i sporet. Disse kan bli litt dårlige over tid.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte akkurat det samme som deg Viking78 å bruke nesten 1000kr på 2 bøtter er helt vanvittig syns jeg.

Er litt digg og være nybegynner for det er like moro for hver ting jeg får kjøpt.

Fik levert min første høytrykk spyler på torsdag og da var jeg som en unge på julaften :).

Alt vaske utstyret og høytrykksspyleren har allerede tatt over det ene klesskapet på soverommet (vil ha det på frost sikker plass).

Så dette kan bli inntresant etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte akkurat det samme som deg Viking78 å bruke nesten 1000kr på 2 bøtter er helt vanvittig syns jeg.

Er litt digg og være nybegynner for det er like moro for hver ting jeg får kjøpt.

Fik levert min første høytrykk spyler på torsdag og da var jeg som en unge på julaften :).

Alt vaske utstyret og høytrykksspyleren har allerede tatt over det ene klesskapet på soverommet (vil ha det på frost sikker plass).

Så dette kan bli inntresant etter hvert.

 

All kjemien på soverommet også? 

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

All kjemien på soverommet også?

Der er det bare dårlig kjemi ;)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er det bare dårlig kjemi ;)

 

Ikke så rart når han er ute og vasker bilen hele tiden! :) Eller om han gjør som en sa i en annen tråd: sprayer kjerringa med QD for å få a på glid!

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...