Gå til innhold

Dirty Pics


Dennis

Recommended Posts

  • Admins

Tenkte det kunne være morsomt med en tråd her der vi viser fram våre mest dirtycar bilder. Kan også legge ved et bilde av hvordan den ble etter en skikkelig rengjøring. ;)

Begynner jeg da, har ikke noe etterbilde da jeg ikke har hatt tid å vaske den enda :P neida den har blitt vasket etter disse bildene, så bare å slappe av, trenger ikke bli kastet ut av klubben enda :lol:

Det er ikke så veldig ille, men bilen er iallefall ikke svart lengre :ph34r:

dirtycelica01.jpg

dirtycelica02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • skoTner

    7

  • truhaa

    5

  • Colli

    4

  • Hans Marius

    4

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

  • Admins
truhaa

IMG_2348.jpg

IMG_2352.jpg

Mange mange år siden dette da, men møkkete var`n.....

Fysj og fysj

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det kunne være morsomt med en tråd her der vi viser fram våre mest dirtycar bilder. Kan også legge ved et bilde av hvordan den ble etter en skikkelig rengjøring. ;)

Begynner jeg da, har ikke noe etterbilde da jeg ikke har hatt tid å vaske den enda :P neida den har blitt vasket etter disse bildene, så bare å slappe av, trenger ikke bli kastet ut av klubben enda :lol:

Det er ikke så veldig ille, men bilen er iallefall ikke svart lengre :ph34r:

Og dette kommer fra lederen av bilpleie klubben?? Huff oh huff :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det skittneste bildet jeg fant av min bil. (har ikke for vane å ta bilde av den når den er skitten)

IMG_2806.jpg

Og skremmende nok, er neste "nyvasket bilde" knipset 18 dager senere. :S

IMG_2907.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Grøsser"

Jeg nekter og være med på en slik tråd!!!!!!!!!!!

;)

Til mitt forsvar så ble bilen min slik etter 12 mil på vintersaltet vei, og jeg står i selvvasken for å spyle den før jeg gikk hjem og vasket den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg grøsser hver gang jeg ser folk stå og skure med den på jobben min. På helt nye flotte biler. Tror jeg skal ut og endre navn og sett opp advarselskilt på den. Ripebørste med skum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du grøsser av det Øyvind skulle du sett hva jeg ser på jobb noen ganger.

Folk som kommer med biler til over 1 mill. med prøveskilt åpner soltaket,legger en plankehaug rett på taket uten takbøyler,kniper et godt tak og kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ai ai ai.....bakrutevisker som funker er livsfarlige saker.......

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

he he

Tja den hvite bilen der så jo ikke akkurat strigla ut da.....bare å be han melde seeg inn her og "lodde" ut bilen til vask...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

honnings88

Joa siden dritten på min bil er samlet seg opp i løpet av en liten uke og den ble polert to uker i før, var det ikke så vanskelig og vaske den ren igjen. Skal ta hele bilen med maskin snart, prøvde såvidt på en Ford Ka for noen dager siden. Og lakken så helt ny ut, brukte da Meguiar's 82 med grov pute og MG80 med fin pute og avsluttet med wolfgang DGPS. Tok ikke hele bilen, bare panseret og en liten firkant nederst ved hjulbuen for å vise han hvor stor forskjell det blir over tid når bilen blir skitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...