Kristian

My Pack utlevering uten hentereferanse?

Jeg vet at det ligger en pakke til meg på Rimi men har ikke hentereferanse fra PostNord, ved sporing på kolli id står det at melding er sendt pr. post men den kommer vel kanskje ikke før mandag og jeg ønsker pakken nå.

Sist jeg opplevde og ikke ha henteref. forsøkte jeg med kolli id men måtte gå hjem med uforettet sak, var helt umulig å få en pakke uten henteref. 

Noen som vet om det fortsatt er slik at henteref er eneste mulighet eller vet om noen triks for å finne denne referansen før den kommer i posten?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alt fått hente ref på sms eg når eg bruker Postnord.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det fortsatt er slik at henteref er eneste mulighet eller vet om noen triks for å finne denne referansen før den kommer i posten?

Gå når det eventuelt er lite folk. Jeg visste også om en pakke jeg hadde mottatt, gikk til My Pack-utleveringssted med kun legitimasjon. Selvfølgelig skulle jeg ha ventet til lappen var kommet i postkassa, men fordi det kun var meg der på det tidspunktet gikk hun og lette etter pakka mi med kun navn som referanse. Så det er mulig :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alt fått hente ref på sms eg når eg bruker Postnord.

Det bruker jeg og, men når ikke avsender har tatt bryet med å føre på mobilnummeret får man jo ikke det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hentet MyPack-sendinger med kun sporingsnummer tidligere, null stress. Det er bare personalet det står på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står ikke hentereferanse nummeret i PostNord-appen for mobil tro?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være... jeg har bare fulgt sporingslinken i mailen jeg har fått, og vist dem det på utleveringsstedet. Blir litt sukking og stønning når de må skrive inn et 20 tegn langt sendingsnummer på confuseren sin, men det går stort sett greit uten varige skader. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsøkte med sendingsnummeret men det fikk jenta i kassa ikke treff på, gikk i hylla og fant pakken og sa du får bare ta den med deg. :shocking2:

Spurte om jeg ikke skulle skriveunder. Nei får den ikke opp på skjermen så det går ikke, bare ta den med.

Dvs. at den ikke er registrert utlevert.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vøh.. hun kunne jo scannet den og så registrert den som utlevert... spennende opplegg, gi beskjed om det blir noe etterspill av dette her :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive