Gå til innhold

Scratch-X 2.0


Dr_S

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

ikke testet den selv enda, men har også inntrykk av at den er en del bedre en den gamle, denne kan du i allefall benytte sammen med en DA maskin.. samt at den kommer høyt på cut lista til Meguiars

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Truls skriver så tror jeg den funker best med D.A maskin.Er et ork og holde på for hånd med det stoffet.Husk at en D.A maskin jobber 100 ganger fortere og mere effektivt en du klarer med hånden din!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja det var den lista jeg mener jeg så.. skal få testet den en dag..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Gamle scratch x var såpass effektiv på de plassene at det nesten er/var kjappere å dra over med den. Nye er nok enda vassere en den gamle så super på slike steder samtidig som den er grei på små felter som trenger en touch up når ikke hele bilen skal taes (subbemerker etter andre biler feks som ikke er dype riper)

A1 nano scratch polish er samme konsetptet, begge to er bra saker mht tester av de ser jeg..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • Admins
truhaa

Ja den anbefales den, bare jobb over noen ganger så blir det bra, maskin og pads er greit det også men inni dørhåndtak er det en obs obs sone, kanten der kan fort bli ugrei om du jobber litt mye der, lakken er ofte litt tynnere på de stedene. kommer jo litt an på hvilken type løsning du har mht døråpneren der også, noen er værre en andre..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor selges denne da? Ikke sett den noe sted...Trenger noe til å fjerne småriper inni dørhåndtakene så..

2.0 kommer visst inn til importør i April

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Her ligger det noen før og etter bilder med ScratchX 2.0 brukt for hånd på en 2005 Toyota Corolla sølv. Har testet ScratchX på to biler nå og er imponert. Må regne med å gå over et sted flere ganger, men det går relativt fort alikevel om du ikke skal ta "hele bilen". Blir litt gnikking, men det er verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan ser det ut om man vasker over med sterk avfetting f.eks? Er det ikke bare fillere og fettstoffer? :P Har aldri fått scratch-x til å fungere i det heletatt jeg. Må prøve å gnukke med mf nestegang tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...