Gå til innhold

våtslip med duetto og 1000 papir.55mod oldsmobile


e30 tic

Recommended Posts

e30 tic

Jeg holder på med et passelig stort prosjekt om dagen. Bilen har todelt farge hvit og lyseblå og har skikkelog hard og god lakk med klarlakk. Det har slik jeg kan se kokt visse steder på bakluken og taket spesielt.. det ser ut som støv men er altså små fjelltopper med klarlakk. Alle dem små feltene har jeg fått meget bra med 1000 2000 og 3000 papir før ull på flexen.

Nå blei eier happy og ville jeg skulle ta taket også :P vi snakker 4 5 kvadratmeter med panser stål. Litt i tvil hva som er den beste måten. Til nå har jeg håndpusset og kjørt mini men lurer på om duetto med 1500 papir før grønn 3m gjør susen? Tips til beste og raskeste måte uten å havne på bærtur når der gjelder pusseriper...

E30 Turbo 

E34 Bi turbo bruksbil

BMW 2002 Turbo under restaurering

 

http://facebook.com/GusdalsCarCare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Prøv eventuelt å ta dette for hånd. Det er mange dyktige som driver med det! Starter meget grovt og avslutter på 2500/3000, før polering. Sjekk eksempelvis hva Chris Larsson i USA gjør! Meget oppegående. [emoji4]

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e30 tic

Oppskrift ble som følger. 1500 2000 3000 på duetto og hastighet 2-3 uten press.

Ull Pad på flex og gamle gode grønn 3m Plus. Flere omganger med myye press på hastighet 3 og avsluttet med maskinene vekt. Ca 7t brukt. Fin polering gjendstår. Hard lakk

E30 Turbo 

E34 Bi turbo bruksbil

BMW 2002 Turbo under restaurering

 

http://facebook.com/GusdalsCarCare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...