Glennzor

Skumkanon til Karcher k 3.695

Hei, har en Karcher k 3.695 høytrykkspyler, er det mulig å koble skumkanon til denne?. Vis det ikkje er mulig, kan dere anbefale en ny spyler til max 4000kr, takk :-)

Endret av Glennzor
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er samme til alle karcher spylerne. Obs har inne det du trenger, til ett par hundre kroner. Trenger ikke kjøpe ny spyler:-))

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den originale Karcher skummeren er ikke veldig god spør du meg.. Ville heller kjøpt en skikkelig(hos en av samarbeidspartnerene)først som sist. De kommer sikkert snart på tilbud..:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er samme til alle karcher spylerne. Obs har inne det du trenger, til ett par hundre kroner. Trenger ikke kjøpe ny spyler:-))

Link? :-)

Den originale Karcher skummeren er ikke veldig god spør du meg.. Ville heller kjøpt en skikkelig(hos en av samarbeidspartnerene)først som sist. De kommer sikkert snart på tilbud..:-)

Hvor mye koster de?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en "skikkelig" skumkanon jeg sjelden bruker og vurderer å selge siden blir så lite brukt. Jeg har semi-lovet den bort til en kollega på jobben og må nesten høre med ham først, men hvis han ikke vil ha den lar jeg den gå for 450 inkl frakt. Har koblinger til Foma og Nilfisk, så du trenger isåfall en Kärcher-kobling til den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kollegaen ville ikke ha den, så da er den til salgs. Kan ta bilder av den i ettermiddag da jeg skal vaske mammabilen igjen, for å bevise at kanonen virker. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer enn bra nok denne her. Hva som teller er hva du har i den. Har ingen link, men de fleste obs bygg fører både spylerne og tilbehøret til karcher. post-4215-0-90478500-1428500541_thumb.jp

Endret av AreJJ
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer enn bra nok denne her. Hva som teller er hva du har i den. Har ingen link, men de fleste obs bygg fører både spylerne og tilbehøret til karcher. attachicon.gifimage.jpg

Kjøpte en karcher skumlegger, fungerte bra, har BH Auto Foam, den bør vell fungere bra :)

Endret av Glennzor
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er auto foam jeg også bruker. Virker godt og lukter supert:-))

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive