phnuxen

Ønsker vårklargjøring av 2014 BMW i3 i Oslo-om

Hei, jeg ønsker å gjøre vaskejobben gjennom vinter og sommer litt enklere og har det for meg at et godt grunnlag gjør denne jobben lettere. Et slikt grunnlag og polering ønsker jeg gjerne et tilbud fra noen her inne om de har tid å mulighet til å bistå med noe slikt. Jeg holder til i Ytre Enebakk, Akershus og jobber i Oslo, nærmere sagt bryn. 

Bilen er hvit og svar, dog ikke metallic lakk. Ny i Januar, allerede fått en del asfalt / metall merker. Kjenner at det er relativt ruglete nede, og litt redd for å gnikke for hardt.. Bilen var jo klargjort ved levering, men syntes den fort har blitt vanskelig å holde ren. Kanskje pga. ikke metallic lakk.

Takk på forhånd. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM sendt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, du får sikkert svar fra noen i nærheten. Kanskje litt stille i påsken,men går nok i orden..

Angående vask ville jeg investert i litt vaskeutstyr i form av avfetting, såpe, bøtte, vaskehanske ev svamp, og kanskje tørkehåndkle.

Prickbort er avfetting for asfalt o.l

Surfex-hd er avfetting til generell møkk, disse to er fine sammen og sikkert de to mest brukte produktene her på dcno..

Såpe,bøtte og tørk kjøper du i samme slengen.

Det er flere gode samarbeidspartnere her,og de har meget gode priser og stor kunnskap. Lykke til :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive