Gå til innhold

Tappekran eller pumpe til Korrosol 5L kanne?


simenokstad

Recommended Posts

simenokstad

Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt tappekran eller pumpe til Korrosol 5L kanne? Trodde jeg hadde som passet, og det hadde jeg jo ikke... Link er fint :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael

De har i hvert fall hos Bilnerden, som sannsynligvis funker: http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=68_69&products_id=227

 

Ellers vet jeg at Biltema har tappekraner til sånne store dunker. Om de passe gjengene på dunken til Korrosol vet jeg ikke...

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

simenokstad

Sendte forespørsel til Bilnerden først, men de hadde ikke til Korrosol 5L skrev de. Har prøvd Biltema, men den passet ikke helt på gjengene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også 5l korrosolkanne jeg ønsker jeg hadde tappekran til. Det merket jeg godt da jeg skulle fylle fra en full 5l korrosolkanne over på en sprayflaske. Madammen lurte på hvorfor det luktet tyggis på vaskerommet etterpå :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AppelsinSkall

Noen som vet om denne har samme tut/gjenger som Nanolex Iron Remover 5ltr?

Isåfall er jeg veldig interessert i å høre hvis du finner noe som passer. Kanna til Nanolex er helt umulig å helle av uten å søle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nickname

Eller bare kjøpe en annen 5L dunk på biltema + tappekran, og så helle over hele sulamitten :)

Da er jo spørsmålet om biltema har kjemikalieresistente kanne, for det vil være kjedelig vis det går hull på den nye kannen.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael

Da er jo spørsmålet om biltema har kjemikalieresistente kanne, for det vil være kjedelig vis det går hull på den nye kannen.  :)

 

True dat. I hvert fall om Korrosol begynte å renne = Weird schmell.. Maxi Suds derimot  :wub:

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Endelig har jeg funnet en tappekran som passer 5l fra Bilt hamber autofoam og surfex. Litt modifisering av kannen måtte til, dvs jeg skar vekk det som stakk opp over første gjengen .:P 

IMG_0354_zpszm1isz5k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...